Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare hartie, articole de birotica si papetarie, consumabile pentru tehnica de calcul


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
74.883 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. MARBO SECOPROD S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 43581/11.04.2008
Informatii anunt de participare asociat 29468
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Adresa postala: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540088, Romania, Punct(e) de contact: ANA MARIA TONCIAN, Tel.0265-262275, Email: [email protected], Fax: 0265-262275, Adresa internet (URL): www.upm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare hartie, articole de birotica si papetarie, consumabile pentru tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Universitatii Petru Maior, Tg.Mures, str. N.Iorga, nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de produse consumabile - hartie, birotica, papetarie, tehnica de calcul - pentru desfasurarea activitatii didactice si administrative a Universitatii.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21230000-4 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.1)
21125000-5-Hartie si carton tratate (Rev.1)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.1)
30192000-1-Accesorii de birou (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
74, 883.31RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
824/14.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1530 Denumirea: Contract furnizare hartie pentru birou
V.1) Data atribuirii contractului 3/27/2008
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. MARBO SECOPROD S.R.L.
Adresa postala: Strada Gh.Doja, nr. 204, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540236, Romania, Tel.0265/253230
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 150000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 20546.45 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 1531 Denumirea: Contract furnizare articole de papetarie si accesorii pentru birou
V.1) Data atribuirii contractului 3/27/2008
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. HERLITZ ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: Strada Depozitelor, nr. 22, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540240, Romania, Tel.0265/253583
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 150000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 54336.86 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Justitiei, nr. 1, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petru Maior
Adresa postala: Strada N.Iorga, nr.1, corpul R, etaj I, sala R17, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540088, Romania, Tel.0265/262275, Fax: 0265/218783, Adresa internet (URL): www.upm.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2008 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer