Licitatie Publica - Contract de furnizare hartie, articole de birotica si papetarie, consumabile pentru tehnica de calcul
Anunt de participare numarul 43581/18.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Adresa postala: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540088, Romania, Punct(e) de contact: ANA MARIA TONCIAN, Tel.0265-262275, Email: [email protected], Fax: 0265-262275, Adresa internet (URL): www.upm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare hartie, articole de birotica si papetarie, consumabile pentru tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Universitatii Petru Maior, Tg.Mures, str. N.Iorga, nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de produse consumabile - hartie, birotica, papetarie, tehnica de calcul - pentru desfasurarea activitatii didactice si administrative a Universitatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21230000-4 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.1)
21125000-5-Hartie si carton tratate (Rev.1)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.1)
30192000-1-Accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu au fost solicitate garantii de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea: Formular 1, Decl.privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formular 2, Certif.privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certif.constatator emis de O.R.C.din care sa rezulte ca: ob.de activit.al ofertantului corespunde cu ob.contractului si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, Certif.unic de inregistrare, Certif.de inreg.in scopuri de T.V.A., Decl.privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul): Formular 3Persoane juridice/fizice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparteneta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.generale: Formular 4, Decl.pe propria raspundere privind media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, egala sau mai mare cu 300.000 lei, Bilantul contabil pe ultimul an fiscal incheiat financiar, inregistrat launitatea financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurarea calitatii produselor: Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, Resurse umane: Cerinta minima, asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de livrare de produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
824/14.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentatiei se face la caseria Universitatii Petru Maior sau prin Ordin de Plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 10:00
Locul: Sediul Universitatii Petru Maior, Tg.Mures, str. N.Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Justitiei, nr. 1, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petru Maior
Adresa postala: Strada N.Iorga, nr.1, corpul R, etaj I, sala R17, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540088, Romania, Tel.0265/262275, Fax: 0265/218783, Adresa internet (URL): www.upm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 12:02