Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare: Hartie de ziar tip offset


Anunt de participare numarul 136581/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: 1.organizare procedura Ing. Stanculescu Alexandra, te: +40 213114216, 2. specificatii tehnice Ing. Radoi Marin, tel: +40 213114212, Email: [email protected], Fax: +40 213114210, Adresa internet (URL): www.anrsps.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare: Hartie de ziar tip offset
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP ANRSPS UT 330-Jud Neamt, DDP ANRSPS UT 345-Jud Sibiu, DDP ANRSPS UT 350-Jud Ilfov si DDP ANRSPS UT 360-Jud Arges
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hartie de ziar tip offset bobina format 61 si 84 cm/48, 8 g/mp si Hartie de ziar tip offset plana format 61 x86 cm/48, 8 g/mp. Conditii tehnice de calitate( calitate si caracteristici fizico-mecanice), conform Caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22991000-3 - Hartie pentru ziar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.300.000 kg netto Hartie de ziar tip offset, astfel: -1.200.000 kg netto Hartie de ziar tip offset bobina, din care: -237.000 kg netto Hartie de ziar tip offset bobina format 61 cm/48, 8 g/mp
-963.000 kg netto Hartie de ziar tip offset bobina format 84 cm/48, 8 g/mp
-100.000 kg netto Hartie de ziar tip offset plana format 61 x86 cm/48, 8 g/mp
Valoarea estimata fara TVA: 3, 432, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant.gar.de part: 68.640 lei.Per.de valab.: 65 zile de la data limita de primire a ofertelor. Gar.de part.se constit.prin vir.bancar sau printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.Gar.trebuie sa fie irevocabila.Instr.de gar.trebuie sa prevada daca plata gar.se va executa: a)cond., dupa constat.culpei pers.garantate, in conf.cu contr.garantat;sau b)necond, la prima cerere a benef, pe baza decl.acestuia cu privire la culpa pers.garantate.In sit.in care op.ec.constit gar de part: a)printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig, acesta se va face in fav ANRSPS, B-dul Libertatii nr.12A, etaj 6, sect.5, Bucuresti, b)prin OP, acesta va fi in fav ANRSPS, acceptat si confirmat de banca platit.pana la data si ora limita de dep.a of.Contul de trez.al ANRSPS pentru incasare gar. de part.la licit.: RO86TREZ7005005XXX004242 Trez.Op.Mun.Buc.Of.care nu sunt insotite de dovada constit.gar pt.part, in cuantumul, forma si avand per.de valab.solicit.in doc.de atrib, vor fi respinse si returnate la desch.ANRSPS are dreptul de a retine gar pt.part, of.pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta din urma: a)isi retrage of.in per.de valab.a acesteia;b)of.sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contr.de ach.publ.in per.de valab.a of, c)of.sa fiind stabilita castig, nu constit.gar.de buna exec.in per.de valab.a of.In sit.in care of.a contestat un act al aut.contr.la CNSC, iar Consiliul respinge contest.ca nefondata, ANRSPS va retine contestat.din gar de part.suma de 7.212 lei, calculata conf.prev.art. 278 indice 1, alin(1)din OUG 34/2006.ANRSPS va elib/restit gar de part.conf prev art.88 din HG nr.925/2006.Doc.care atesta constit.gar de part.se va depune scanat in SEAP la sect.Doc.de calif.In situatia in care op.ec.opteaza pentru constit.gar de part.printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig, vor depune la sediul ANRSPS, pana la data si ora limita de dep.a of, doc.original care certifica constit.acesteia. Cuant.gar.de buna exec.10%din pretul contr, fara TVA;Gar de buna exec.se const.in conf cu prev.art.90 din HG 925/2006.In sit.in care gar.de buna exec.se constit.printr-un instr.de gar emis in cond.lg.de o soc.banc.sau de o soc.de asig, face parte integr.din contr.de furniz.Gar.tb sa fie irev.Instr.de gar.tb sa prev.daca plata gar.se va exec: a)cond, dupa constat.culpei pers.garant, in conf.cu contr.garantat;sau b)necond, la prima cer.a benef, pe baza decl.ac.cu priv.la culpa pers.garant.Instr.de gar.va fi in fav.ANRSPS UT350.ANRSPS UT350 are dreptul de a emite pret.asupra gar de buna exec, oricand pe parcur.indepl.contr, in limita prejud.creat, in cazul in care contr.nu isi indepl oblig asum.prin contr.Anterior emit.unei pret.asupra gar de buna exec, ANRSPS UT350 are oblig.de a notif.pret.contr, preciz.oblig.care nu au fost resp.ANRSPS UT350 elib/restit gar de buna exec in cel mult 14 zile de la data intocm.PV de recep.a prod, daca nu a ridicat pana la acea data pret.asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- se completeaza conform Formular nr.1.1)Declaratia trebuie depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din O.U.G. 34/2066 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- se completeaza conform Formular nr. 2
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c)1 si lit. d) din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din O.U.G. 34/2066 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3) Certificate constatatoare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (formulare tip eliberate de autoritatile competente).
Se vor prezenta ca documente edificatoare:
a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice1 din OUG 34/2006- se completeaza conform Formular nr. 3.
Declaratia se va prezenta ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69indice1 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Gurau Adrian; Director General R.S. G-ral Mr. Dr. Tucan Stanut Constantin;Director Economic Ec. Septilici Razvan; Director RS Ing. Teodorescu Carmen; Ing. Radoi Marin; Ing. Costea Valentin; Ing. Stanculescu Alexandra; Ec. Iulia Duca Septilici-Andries; Cons. Jur. Manu Corneliu5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- se completeaza conform Formular nr. 4
In situatia in care, cele declarate de ofertant in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta, atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se completeaza conform Formular nr. 5 Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale se completeaza conform Formular nr 6.
Cifra medie de afaceri globala, de min 6.800.000 lei.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta 1 contract sau mai multe contracte furnizare produse similare a carui/caror valoare totala sa fie de min 3.400.000 lei.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Declaratia privind principalele livrari de produs efectuate in ultimii 3 ani se completeaza conform Formular nr 7
Documente constatatoare/certificate/orice alt document in acest sens, referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conf. art. 188 alin (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006.
Se vor prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.
Prezentarea de mostra pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celui ce face obiectul achizitiei.Mostra va fi depusa la sediul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale, B-dul Libertatii nr. 12A, sect. 5, Bucuresti, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
Mostra va fi etichetata, semnata si stampilata de catre operatorii economici.
Mostra ofertei castigatoare se va pastra ca produs etalon pentru efectuarea receptiei la livrarea produsului.
Daca nu se prezinta mostre in termenul specificat sau daca se constata ca mostrele prezentate nu corespund cerintelor caietului de sarcini, oferta va fi declarata neconforma.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul total al contractului, fara TVA (exprimat in lei)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA 2) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: NU 3) Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: NU 4) Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU 5) Se va utiliza pasul de licitatie: NUNumarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una) .Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1(una) zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
MODUL DE DEPARTAJARE A OFERTELOR CU PRETURI EGALE.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi totale contract egale, dupa faza finala de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi totale contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat-Birou Juridic
Adresa postala: Bulevardul Libertatii nr. 12A sector 5 etaj 6 camera 506, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213114213, Email: [email protected], Fax: +40 213114210
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 17:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer