Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare hartie tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 127584/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Adresa postala:  Str. Latina nr. 8 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020793, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE TANASE, Tel. 0213169281, Email:  [email protected], Fax:  0213168308, Adresa internet (URL):  www.cnpas.org, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare hartie tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Latina nr.8 sect.2, str.George Vraca nr.9 sect.1, sos Oltenitei nr.388 sect.4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare hartie tehnica de calcul pt. plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30199330-2 - Hartie continua pentru imprimante de computer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Hartie format A3, 1 ex./fila, pretiparita cu o culoare pe o fata, min.10 modele, Cant: 9658 cutii a cate 2000 file fiecare
2. Hartie format A3, 1 ex./fila alba cu sau fara amorsa pe mijloc. Cant: 1440 cutii a cate 2000 file fiecare
3. HArtie format A3, 1ex./fila, pretiparita cu o culoare, fata/verso, minim 10 modele. Cant: 750 cutii a cate 2000 file fiecare
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 9000 lei, valabilitate 60 de zilegarantie de buna executie: 5% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Asigurilor Sociale de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl.priv.neincadr. in prev. art.180 din OUG34/2006 orig. sau copie cf. cu orig., -decl.priv.neincadr. in prev. art.181 din OUG34/2006 orig. sau copie cf. cu orig., -Cert. Const.ORC sau echivalent orig. sau copie cf. cu orig., -adresa de la Instanta Comp./ Curte District./Ag.Guvernam. din care sa rezulte ca op. econ. nu este in insolv./falim./aranjament cu creditorii -orig. sau copie cf. cu orig., - cert. de atest. fisc. elib. de org. de atest. fiscala privind plata oblig. la bug. de stat sau echivalent (valabil la data desch. ofertelor)orig. sau copie cf. cu orig., -cert. priv. plata imp.si taxelor locale orig. sau copie cf. cu orig., -cazierul fiscal al op. ec. valabil la data desch. of. orig. sau copie cf. cu orig.
Doc. prezentate in sprijinul decl. de neincadr. in art.181, in cazul ONG sau org. non-profit: cert. emis de Reg.Pers.Jurid orig. sau copie cf. cu orig., cert. de atest. fisc.plata oblig catre stat orig. sau copie cf. cu orig., cert. plata imp. si taxe locale orig. sau copie cf. cu orig., cazierul fiscal orig. sau copie cf. cu orig., cap. de exerc. a act. prof: cert. de inreg emis de ORC copie certificata cu semnatura si stampila. Pt. ONG (cert. de inreg in Reg.Pers Jur., copie cert. pt. conf.cu semnatura si stampila) Pt. p.f. sau p.j.straine: doc. care dovedesc. o forma de inregistrare/ atestare/apart. dpdv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- inf. gen. -formularul 3
- decl. privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
-bilanturi contabile aferente ex. fin. 2008, 2009, 2010 vizate si inreg. de org. competente in cond. art.185 din OUG34/2006, copie certificata pt. conf. cui orig.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivelul min. al cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani: 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul 4: declaratie privind lista princ. furnizari de produse in ultimii 3 ani
-formularul 5: experianta similara
-formular 6: lista cu personalul de specialitate- c.v. pt. fiecare pers. nominalizata, conf. anexei la formularul 6
-certif. ISO9001, ISO14001, OHSAS18001 sau echivalent, copie cf. cu orig.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
maxim 3 contracte in ultimii 3 ani cu o val. cumulata min. de 800.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 12:00
Locul: Bucuresti, str. Latina nr.8, sect.2, Dir. Ec. si Exec. Buget., Serv. Ach. Publ. Urm. Derular Ctr
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnss.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
nu este cazul
Adresa postala:  nu este cazul, Localitatea:  nu este cazul, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 035/512689, Email:  [email protected], Fax:  035/512698
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ser. Juridic si Contencios
Adresa postala:  CNPP, str. Latina nr.8, sect.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020793, Romania, Tel. 0213169281, Email:  [email protected], Fax:  0213169281, Adresa internet (URL):  www.cnpas.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer