Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE HARTIE XEROGRAFICA A4 SI A3 pentru imprimante, copiatoare si fax


Anunt de participare numarul 136480/12.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala: Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020027, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MIELCIOIU, Tel. +40 213075759, Email: [email protected], Fax: +40 213057468, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE HARTIE XEROGRAFICA A4 SI A3 pentru imprimante, copiatoare si fax
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul Tutunul Romanesc din b-dul Regiei nr.2, sector 6 si sediul ATCP MB din Splaiul Unirii nr.6-8, sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 226, 465 si 502, 650RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile autoritatii contractante. Estimare cant min contr subsecvent=hartie A4=3700 top sihartie A3= 300 top
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare HARTIE XEROGRAFICA A4 SI A3 pentru imprimante, copiatoare si fax
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare hartie xerografica A4 si A3 pentru imprimante, copiatoare si fax.Cantitate maxima hartie xerografica A4=50.500, 00 topuri si hartie xerograficaA3=2.800, 00 topuri
Valoarea estimata fara TVA: intre 226, 465 si 502, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constitue conf.art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu o perioada minima de valabilitate a ofertei=90 zile.Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare este de 9000 lei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: 1.Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original.Documentul trebuie sa prevada: a)Cuantumul garantiei.b)Perioada prevazuta in documentatia de atribuire.c)Caracterul irevocabil al garantieid) Modul de executie al platii garantiei;se va opta pentru una dintre urmatoarele variante: ØConditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat sau ØNeconditionat, respectiv la prima cerere a DGFP municipiul Bucuresti, pe baza declaratiei DGFP MBcu privire la culpa persoanei garantate.2)Virament bancar: Dovada efectuarii viramentului bancar este prezentarea in copie a ordinului de plata si a extrasului de cont. Numarul de cont IBAN in care se va face viramentul este RO 95TREZ7005005XXX000200 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a municipiului Bucuresti.3)Depunerea la casieria DGFP MB, strada Prof.Dr.Dimitrie Gerota, nr.13, sector 2, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a ofertei.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3)din HG925/2006. Cuantumul garant. de buna executie este de 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A. (pentru IMM.-uri cuantumul garant.de buna executie se reduce cu 50% (conform prevederilor art.16, alin.(2), din Legea nr. 346/2004)].2.Modalit.de const.a garant de buna executie: conform. cuprev.art. 90 din H.G. nr.925/2006.a) instrument degarantare bancara emis in condit. legii de catre o soc. bancara sau de catre o soc.de asigurari, (in original) va prevede explicit modul de executare: ?neconditionat? b) suma in numerar depusa la casieria autoritatii contractante (in cazul in care val. ?garant. de buna executie? este redusa);c) retineri succesive din facturi partiale.Contractantul va deschide un cont de garant. la unit.Trezoreria Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia, la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Bugetul Trezoreriei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original
Cerinta nr.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularuluidin Sectiunea Formulare ? in original.
Cerinta nr.3.Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata sicompletata ulterior, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru incheierea acordului cadru.
Cerinta nr.4Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice sau fizice, dupa caz - formular tip eliberat de autoritatea competenta din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr.5 Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social- formular tipizat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul, local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr.6.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original ;Declaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontactant /tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie implicate inprocedura de achizitie sunt: Director Executiv Mirela Calugareanu, Director Executiv Adjunct Cosmin Gabriel Popp, Director Executiv Adjunct Obancia Ancuta, Sef birouAchizitii Publice Mielcioiu Daniela, expert juridic Denisa Mateescu.
Pentru Cerintele 1, 3, 6facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .- in conformitate cu Formularuldin Sectiunea ? ?Formulare?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem. ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este valoarea maxima totala in lei, fara TVA. -In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art. 165, alin. 2 din OUG 34/2006. -Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile in conformitate cu art. 165, alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. -Licitatia electronica va incepe nu mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data la care vor fi transmise invitatiile. -Numarul de runde electronice: 1. -Durata rundei: 1 zi. In vederea particip.la licit.electr.oper.ec.trebuie sa fie inregistr.online si sa detina certif.digital valid pt.acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
251341/20.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 13:00
Locul: La sediul DGFP MB din str. Prof.Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sect 2, etaj 3, cam 319
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IN SITUATIA IN CARE DOUA SAU MAI MULTE OFERTE SUNT CLASATE PE PRIMUL LOC, CU PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA OFERTANTILOR PENTRU DEPARTAJARE O NOUA PROPUNERE FINANCIARA, IN PLIC INCHIS, A CARUI PRET NU POATE DEPASI VALOARE OFERTATA INITIAL.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 5 zile conform prevederilor art.256 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGFP MB
Adresa postala: Str. Prof. Dr. Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020027, Romania, Tel. +40 213075759, Email: [email protected], Fax: +40 213057468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer