Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare hrana extrudata pentru pastravi


Anunt de participare numarul 103034/30.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala:  Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420016, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii, Tel. 0871870298, In atentia:  ing.Rus Adrian Vasile, Email:  [email protected], Fax:  0263231343
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala:  Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420016, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii, Tel. 0731870298, In atentia:  ing.Rus Adrian Vasile, Email:  [email protected], Fax:  0263231343
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) - Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala:  Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420016, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat, Tel. 0263232743, In atentia:  Gradinescu Coralia, Email:  [email protected], Fax:  0263/231343, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare hrana extrudata pentru pastravi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Fiad, localitate FIAD, nr.38A, com. Telciu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia esalonata de hrana extrudata pentru pastravi, pe baza de nota de comanda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
57, 26 tone hrana extrudata pentru pastravi, defalcate pe granulatii cf caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 302, 380RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile pot fi majorate cu pana la 15% in functie de necesitati, pe categorii de furaje
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.08.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum fix de 6047 RON; Gartantie de buna executie, in cuantum de 5%, din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, plata la 30 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractanti, cf.art.44 din OUG.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentare formulare din Sectiunea III Formulare:
? Declaratie privind eligibilitatea;
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
? Acord de asociere
? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006;.
- Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
- Certificat de atestare fiscala emis de DGFP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentare formulare din Sectiunea III Formulare:
? Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentare formulare din Sectiunea III Formulare:
? Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani;
? Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
? Experienta similara;
? Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate.
- Aprobare sanitar - veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatii alimentare.
- Documentatie privind testarea hranei in ferme, din care sa rezulte factorul de conversie ? document eliberat de producator.
- Fisele tehnice pentru fiecare sortiment de hrana extrudata solicitat prin caietul de sarcini.
- Scrisori de recomandare ? de la minim 2 (doua) directii silvice beneficiare in anii anteriori (2007-2009).
- Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 privind managementul calitatii sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunerea la sediul Directia Silvica Bistrita-Nasaud, odata cu depunerea ofertelor, a unui set de mostre continand min. 100 gr din fiecare sortiment /granulatie de hrana extrudata. Mostrele se vor ambala separat in recipiente de plastic etichetate (precizarea ofertantului, producatorului, granulatia).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3960/24.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2010 18:00
Locul: SEAP site-ul www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro. Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0263/231343 (se va mentiona ? In atentia Compartimentului Achizitii Publice), pana la data limita de 23.07.2010, ora 14.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.ro in cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari, pana cel tarziu in data de 28.07.2010. Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. +40-264.504.300, Email:  [email protected], Fax:  +40-264.50.43.13
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Sulotionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40- 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40- 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic-Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala:  str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420016, Romania, Tel. 0731870299, Email:  [email protected], Fax:  0263213343
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2010 20:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer