Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE IMBRACAMINTE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIA MUNCII LA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Anunt de participare numarul 135422/09.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA SALAJ, Tel. +40 213171005, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel. +40 260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: +40 260633331
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel. +40 260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: +40 260633331
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel. +40 260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: +40 260633331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE IMBRACAMINTE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIA MUNCII LA DIRECTIA SILVICA SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Salaj, situat in loc. Zalau, str.Tipografilor, nr. 1, jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect furnizarea de imbracaminte si echipamente de protectia muncii, pentru personalul de productie din cadrul Directiei Silvice Salaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
18143000-3-Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamnetele de protectie necesare, sunt detaliate in anexa 1 la caietul de sarcini, atasat prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de participare la licitatie cu valoarea de 200 lei. Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloc prevazut de legislatia in vigoare privind achizitiile publice. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de mimim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ;
- depunere numerar la casieria Directiei silvice Salaj;
-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Conturi: RO19BRDE320 SV00781903200 ? BRD Zalau, Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa-l depuna in original la sediul Directiei Silvice Salaj, pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare la licitatie se va anexa impreuna cu documentele de calificare in SEAP
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor?Romsilva prin Directia Silvica Salaj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile vizand situatia personala a candidatului solicitate sunt:
- Completareaformularului Informatii generale
- Completareaformularului Declaratie privind eligibilitatea- Completareaformularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, insotite de: 1) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul pentru persoanele juridice romane.
2) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul pentru persoanele juridice romane.
*Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.- Completareaformularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea si derularea procedurii de atribuire sunt: ing. Oros Dorel-director, ing. Benc Romeo-director tehnic, ec. Boldan Mariana -director economic, ing. Camarasan Ovidiu-responsabil protectia muncii, ing. Pop Bogdan responsabil achizitii, cj. Niculescu Consuela-consilier juridic, ing. Fogos Danut - responsabil personal.- Completareaformularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- Completareaformularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea listei contractelor similare incheiate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 10:59