Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare imprimante


Anunt de participare numarul 2716/21.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL PENTRU COMUNICATII SI TEHNOLOGIA INFORMATIEI
Adresa postala: STRADA ITALIANA NR. 22 SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA FLOREA, Tel.0213032980, Email: [email protected], Fax: 0213032937, Adresa internet (URL): www.igcti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IGCTI, str.Italiana nr.22, sector2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
imprimante: retea A4 laser alb negru(13 buc), retea A3 laser alb negru(6 buc), retea A4 laser color(11 buc), multifunctionala Laser, copiator/fax/scannerA3(20 buc), matriciala A3(1 buc),
portabila color A4 cu jet de cerneala(16 buc), color cu jet de cerneala A3(2 buc).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30233231-9 - Imprimante laser (Rev.1)
30233232-6-Imprimante matriciale (Rev.1)
30233234-0-Imprimante grafice color (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
69 buc. pentru fiecare tip cantitatile sunt precizate la pct.II.1.5
Valoarea estimata fara TVA: 105, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in valoare de 3730, 00 Lei si Scrisoare de garantie de buna executie - 8% din valoarea contractului, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii prin ordine de plata pe baza facturii emise de furnizor, fara acordare de avansuri, in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completare Anexa nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completare Anexa nr. 2;pentru persoane juridice romane, copie certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;pentru persoane fizice romane copie dupa autorizatia de functionare/ alte echivalente;pentru Persoane juridice /fizice straine copie tradusa in limba romana si legalizata, dupa documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse de tipul celor care fac obiectul contractului, efectuate in ultimii 3 ani;daca este cazul, ofertantul va furniza informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, declaratie pe propria raspundere Anexa nr.10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la Casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 19:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2007 12:00
Locul: sediul IGCTI, str.Italiana nr 22, sect.2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, sectiunea a VIII-a de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Tel.021/3195181
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor(CNSC)
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu, nr.38, et.4, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0108673, Tel.3199538, Fax: 3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IGCTI, Directia Juridica
Adresa postala: str.Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Fax: 021303937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2007 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer