Licitatie Publica - contract de furnizare imprimante si echipamente multifunctionale
Anunt de participare numarul 32008/12.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Tel.021 315 05 84, In atentia: Tiberiu Parvulescu, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Tel.021 315 05 84, In atentia: Tiberiu Parvulescu, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Tel.021 315 05 84, In atentia: Tiberiu Parvulescu, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare imprimante si echipamente multifunctionale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea in sistem leasing financiar a unui numar de 6 imprimante si 16 echipamente multifunctionale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30120000-6 - Fotocopiatoare si echipament de tiparire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: - 5 imprimante laser monocrom de capacitate medie
Lot 2: - 10 echipamente multifunctionale monocrom- 5 echipamente multifunctionale color- 1 echipament multifunctional color de capacitate mare cu functii de sortare siindosariere
Lot 3: - 1 imprimanta color de format mare
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 000 si 66, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare garantia participare: 200 RON-Lot1;3.000 RON-Lot2;800 RON-Lot3.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Echipamentele vor fi procurate in sistem leasing financiar pe o perioada de 3 ani.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane: prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului, a autorizatiei de functionare sau a altor documente echivalente.
Persoane juridice straine: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat: - 32.823 RON, reprezentand echivalentul a 10.050 EURO pentru Lotul 1;
- 475.434 RON, reprezentand echivalentul a 145.575 EURO pentru Lotul 2;
- 123.450 RON, reprezentand echivalentul a 37.800 EURO pentru Lotul 3.
- lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani mai mare de 100% si cu tendinta crescatoare;
- solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani mai mare de 30% si cu tendinta crescatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client;
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de imprimante si/sau echipamente multifunctionale si care a avut valoarea egala sau mai mare decat: - 10.941 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 3.350 EURO fara TVApentru Lotul 1;
- 158.478 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 48.525 EURO faraTVA pentru Lotul 2;
- 41.150 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 12.600 EURO fara TVA pentru Lotul 3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
caracteristici tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 10:00
Locul: str. Doamnei nr.8, sector 3, Directia Servicii Informatice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Bancii Nationale a Romaniei situat in Bucuresti, str. Doamnei nr. 8, sector 3 Directia Servicii Informatice, tel. 3150584, fax. 3120492, incepand cu data de 12 septembrie 2007.Persoane de contact: Carmen Mancas, Mihai Dobrica, Mihai Paraschivescu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere, in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.021 3127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 08:51