Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare in cadrul proiectului PRO REGIONE PURA


Anunt de participare numarul 32443/18.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAACATARI
Adresa postala: str. Principala nr.214, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Punct(e) de contact: OSVATH CSABA, Tel.0265-333112, Email: [email protected], Fax: 0265-333298, Adresa internet (URL): www.primariaacatari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare in cadrul proiectului PRO REGIONE PURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: satul Gruisor, Comuna Acatari, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este achizitionarea diferitelor bunuri si echipamente pentru statie de transfer si reselectare deseuri reciclabile, solide, in cadrul proiectului PRO REGIONE PURA finantat de Uniunea Europeana prin programul Phare CES 2003 "Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28213800-6 - Containere pentru deseuri (Rev.1)
17221000-7-Saci si saculete (Rev.1)
29221894-7-Echipamente de manipulare a containerelor (Rev.1)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Container pe role 20 mc 6 buc, Container pe role 15 mc 2 bucContainer pe role 10 mc 2 buc Container 1100 L- 66 bucContainer 1100 L - 22 buc Container pt. hala reselectare 18 buc
Container deseuri peric. 800 L 4 buc Instalatii gol.container 2 bucSaci polietilena 50 buc/set 1200 set Saci rafie 14742 bucUtilaje transport:
Autogunoiera 2 buc
Transportor container 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 462, 160.43EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 20000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata contractului se va face conform fondurilor alocate de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor pentru proiectul Pro Regione Pura.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individuala sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
-Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor
-certificat de inregistrare si Certificat Constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea bilantul contabil pentru ultimii trei ani (2004, 2005, 2006), inregistrat si vizat de organele competente.
- Ofertantultrebuiesaaibaociframedieanualadeafaceripe ultimii 3 ani minimum 4.300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Certificatului prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standarduluiSR EN ISO 9001
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de furnizare bunuri al carui obiect a fost furnizarea de bunuri si echipamente similare cu o valoare egala sau mai mare decat 430.000 lei
- Recomandari de la beneficiarii contractelor de furnizare produse similare.
-Autorizare pentru livrarea produselor
-declaratie de conformitate pentru motor de emisie de noxe conform normei europene EURO IV
-certificare ISO 9001
-carte de identitate securizata emisa de RAR in urma omologarii, sau decl. pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor omologate , la solicitare
-lista personalului cheie
-declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de furnizare
-declaratie privind acceptarea propunerii de contract sau obiectii sa contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3249/20.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contr. doc poate fi achitata prin caserie sau virament cod cont RO03TREZ47624510220XXXXX trezoreria Tg Mures
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Comunei Acatari, Acatari, str. Principala nr.214, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Pro Regione Pura este finantat de UNIUNEA EUROPEANA prin programul Phare 2003CES Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoelor nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: str. Bolyai nr.30, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constetator despre un actal autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Acatari
Adresa postala: str. Principala nr.214, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Tel.0265-333112, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer