Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare in leasing a unui utilaj pentru terasamente (buldoexcavator)


Anunt de participare numarul 140223/06.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, In atentia: ing. Ilica Pompiliu, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA ALBA
Adresa postala: Str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Alba, Tel. +40 372702339, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA ALBA
Adresa postala: Str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Alba, Tel. +40 372702339, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA ALBA
Adresa postala: Str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Alba, Tel. +40 372702339, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare in leasing a unui utilaj pentru terasamente (buldoexcavator)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Directia Silvica Alba, din Alba Iulia, str. Basarabiei, nr. 9, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea in sistem leasing a unui utilaj pentru terasamente (buldoexcavator)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul consta in furnizarea in sistem leasing a unui utilaj pentru terasamente (buldoexcavator)
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a).Cuantumul garantiei de participare: 5000 leib).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.c).Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau depunerea in numerar a sumei la casieria autoritatii contractante. Modelul scrisorii de garantie de participare la procedura este prezentat in Formularul 15 din sectiunea FORMULARE.NOTA: In conditiile prevazute la art. 278, indice (1), lit. (a), din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 4210 lei. Aceasta valoare se retine din garantia constituita pentru participarea la prezenta procedura. a). Modalitatea de constituire: Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006b). Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de furnizare se va finanta din sursele proprii de investitii ale Directiei Silvice Alba.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. Nr. 34/2006
Cerinta minima : se va completa Formularul nr. 2 (?Declaratie privind eligibilitatea?) din sectiunea FORMULAREDocumentul va fi formulat si de tertul sustinator, daca este cazul.
2) Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta minima : se va completa Formularul nr. 3 (?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?) din sectiunea FORMULARE .
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
3) Informatii generale
Cerinta minima : completarea formularului nr . 1 (?Informatii generale?) din sectiunea FORMULARE.
4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta minima : prezentarea formularului nr . 4 (?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?) din sectiunea FORMULARE, in conformitate cu prevederile Ordinului nr 314/2010 al ANRMAP.
5) Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta minima : Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are in cadrul Consiliului de Administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadul autoritatii contractante.
Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Ofertantii care nu indeplinesc aceste conditii vor fiexclusi din procedura de atribuire.;
Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Adam Craciunescu si Gabriela Gatu din parteA r.n.p. romsilva, respectiv Ioan Pasca si Mariana Radu din partea D.S. Alba ;
6)Certificate de atestare fiscala privind taxele datorate bugetului de stat si bugetelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Se vor depune certificate tip, conform reglementarilor in vigoare emise de Ministerul Finantelor Publice.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni (III.2.1.a) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta minima :
a) Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc.;b) Persoane juridice/ fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) .
Note : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni (III.2.1.b) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentele solicitate in aceasta sectiune (III.2.1.b) in original/copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceri
Valoarea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 600000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: celputin un contract maxim doua, care a avut ca obiect furnizare de produse similare, care sa insumeze o valoare de 300000 lei. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare.Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta certificate\documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara.
Cerinta nr. 3: Ofertantul va depune fotgrafii si cataloage cu utilajul din oferta, a caror autenticitate sa poata fi demonstrata
Cerinta nr. 1: Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2012 10:00
Locul: Directia Silvica Alba, str. Bsarabiei, nr. 9, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Managerii si/sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256, indice (1) din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer