Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare in leasing buldoexcavator


Anunt de participare numarul 146056/26.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, In atentia: ing. Calin Marginean, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel. +40 372702339, In atentia: Calin Marginean, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Alba, Tel. +40 372702339, In atentia: Calin Marginean, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei, nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Alba, Tel. +40 372702339, In atentia: Calin Marginean, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare in leasing buldoexcavator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Produsul se va livra la sediul O.S. Sebes din cadrul Directiei Silvice Alba, din Sebes, str. Vanatori, nr. 2, jud. Alba, cod postal 510150
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea in leasing a unui buldoexcavator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul consta in furnizarea in sistem leasing a unui buldoexcavator
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare :8600 lei, echivalent 1948.21 euro (pentru echivalenta de 1 euro = 4.4143 lei din data de 01.04.2013)b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare : este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile)c) Modalitatea de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 din H.G. 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Aceasta reprezinta 2% din valoarea maxima alocata.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%din valoarea garantiei de participare. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ?Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii), prezentata in original, la vedere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE ALBA (adresa str. Basarabiei, nr. 9, Alba Iulia, jud. Alba , Romania)Nota : In conditiile prevazute la art. 278, indice 1, lit. (a), din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului care are o contestatie respinsa de catre Consiliul Nartionalde Solutionare a Contestatiilor o valoare de :4210 lei. Aceasta valoare se retine din garantia constituita pentru participarea la prezenta procedura. a) Modalitatea de constituire : Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, (formular 11), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada convenita a contractuluib) Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului, fara TVA.Nota: Gar. trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de furnizare se va finanta din sursele proprii, de investitii, ale Directiei Silvice Alba.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a). Situatia personala a candidatului sau ofertantului
1).Declaratie privind eligibilitatea ? Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2). Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Cerinta obligatorie ? Formularul 12B; 3). Certificat de participare cu oferta independenta ? Cerinta obligatorie ? Formularul F4; 4). Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Cerinta obligatorie ? Formularul F3;
2).Nota: Persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul D.S. Alba: ing. Boariu Gheorghe Dan ? Director, ing. Lup Adrian Dumitru ? Director Tehnic, ec. Radu Mariana ? Director economic, ing. Ilica Pompiliu ? Comp Investitii, ing. Marginean Calin ? Comp Achizitii
3).Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
4).Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.
5).Cerinta obligatorie: Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Se va completa si depune Formularul 12C din sectiunea FORMULARE.
6).Informatii privind asocierea ? Se va completa si depune Acord de asociere ? Formular F10.
Prezentarea acesor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind incceptabila. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare. Cerinta minima :
a) Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc.;b) Persoane juridice/ fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) .
Note : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni (III.2.1.b) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentele solicitate in aceasta sectiune (III.2.1.b) in original/copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceri globala
Valoarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 600000 lei (pentru echivalenta de 1 euro = 4.4143 lei din 01.04.2013)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Se va completa si depune Formularul B din sectiunea FORMULARE ? in originalb)Prezentarea ultimelor trei bilanturi contabile inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei, ori alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca produsele similare livrate in ultimii trei ani insumeaza o valoare de minim 300000 lei. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara.
Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.
Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la specificul contractului ? conform cod CAEN ofertant.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat
Prezentarea acestui document prezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Se va completa si depune Formularul 12D si anexa la acesta din sectiunea FORMULARE;Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certficari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic.2).Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Recomandari, dcumente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractualeNote: 1)Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractele respectivein indeplinirea contractelor .2)Pentru contracte a caror valoare este exprimata in alta moneda decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente.Note : -in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va depune certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariatPrezentarea acestui document prezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Nota: Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2013 10:00
Locul: Directia Silvica Alba, sr. Basarabiei, nr. 9, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sunt autorizati sa participe managerii ofertantilor si/sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256, indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2013 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer