Licitatie Publica - Contract de furnizare in leasing financiar (in 36 de luni) a 12 bucati autospeciale dotate cu echipamente specifice lucrarilor de intretinere executate in amenajarile ANIF RA
Anunt de participare numarul 17039/01.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare in leasing financiar (in 36 de luni) a 12 bucatiautospeciale dotate cu echipamente specifice lucrarilor de intretinere executate in amenajarile ANIF RA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Conform listei din documentatia de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 12 bucati autospeciale dotate cuechipamente specifice lucrarilor de intretinere executate in amenajarile ANIF RA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.1)
34115000-6-Autovehicule cu motor diesel (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 bucatiautospeciale dotate cuechipamente specifice
Valoarea estimata fara TVA: 84, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Procentul pt. cresterea sau diminuarea cant.de prod.care urmeaza sa fie achizitionate este de 20%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 84.000lei, garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligib.-Decl. priv. neinc. in prev. art. 181/OUG nr.34/06-Certif. de atest. Fisc. ANAF pt. pers. Jurid. priv. plata impoz. si taxe. catre stat si a contrib. pt. asig. soc. de stat-Certif. fisc. priv. plata impoz. si taxe. Loc.-CV si caziere pt. Dir. Gen., Admin., Dir. Ec.
Pers. Jurid./fiz. Rom:
-Certif. Constat. emis de O.R.C. de pe langa Cam. de Comert si Ind. Nat. sau terit.-Certif. de inmatr. laCam. de Comert.
Pers. Jurid./fiz. straine: -Doc. care doved. o forma de inreg./atest. ori aparten. D.p.d.v. profes.-toate certif. si formul.solic. in Fisa de date a achiz. si care treb. sa fie emise de org. simil. din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf. Gen.
Cifra med. An. de afaceri pe ult. 3 ani: min 16.800.000 RON sau 5.048.077 EURO.
-Bilant. Contab. la 31.12.06, vizat de org. comp. in domen.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra med. An. de afaceri pe ult. 3 ani: min 16.800.000 RON sau 5.048.077 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. priv. calit. de partic. la proced.
-Decl. priv. lista princip. Livr. de prod. in ult. 3 ani
-Exper.simil.min. 2.500.000 lei sau 762.544 euro
-Autoriz. de furniz. a prod.
-Decl. priv. efect. Med. anual al pers. Angaj. si al cadr. de cond.
-Prod. autospec. sa fie atestat ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exper.simil.min. 2.500.000 lei sau 762.544 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Termen de livrare
5%
Descriere:
3.
Durata de garantie
5%
Descriere:
4.
Servicii post vanzare
5%
Descriere:
5.
Livrare piese schimb
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2007 10:00
Locul: sediul ANIF-RA Sos. Oltenitei, nr. 35-37, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021 332 28 16, Fax: 021 332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 14:29