Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare incaltaminte pentru personalul Directiei Silvice Botosani


Anunt de participare numarul 140349/09.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Botosani
Adresa postala: str. Pacea, nr. 47, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710013, Romania, Punct(e) de contact: Comp. achizitii, Tel. +40 231512882, In atentia: Iosub Titiana, Email: [email protected], Fax: +40 231512882
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Botosani
Adresa postala: str. Pacea, nr. 47, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710013, Romania, Punct(e) de contact: Comp. achizitii, In atentia: Iosub Titiana, Email: [email protected], Fax: +40 231512882
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Botosani
Adresa postala: str. Pacea, nr. 47, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710013, Romania, Punct(e) de contact: Comp. achizitii, In atentia: Iosub Titiana, Email: [email protected], Fax: +40 231512882
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare incaltaminte pentru personalul Directiei Silvice Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele se vor livra la sediul Directiei Silvice Botosani din Botosani, str. Pacea, nr. 47, jud. Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea de incaltaminte cu fete din piele si incaltaminte de oras.
Valoarea minima a intervalului inscris la sect. II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
18813300-4-Incaltaminte de oras (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile solicitate sunt : Lot nr. 1 - 203 per. bocanci si 228 per. pantofi de primavara-toamna, Lot nr. 2 - 86 per. pantofi de vara
Valoarea estimata fara TVA: intre 98, 900 si 118, 680RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 6 din H.G. 925/2006 se pot achizitiona cantitati suplimentare.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 5 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare : Lot nr. 1 - 860 lei, Lot nr. 2 - 130 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - depunere numerar la casieria autoritatii contractante fie: ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO91RZBR0000060007677954 ? Raiffeisen Bank Botosani). Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de furnizare se va finanta din fonduri proprii, de productie, ale Directiei Silvice Botosani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Informatii generale - se va complets formularul nr. 1, din sectiunea FORMULARE - Informatii generale2)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 2 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind eligibilitatea.Documentul va fi prezentat si de ofertanti asociati, tertul sustinator, daca este cazul
3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr. 3 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documentele solicitate pentru neancadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c, indice 1, si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de ofertanti , tertul sustinator, daca este cazul.5)Declaratie privind neancararea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 5 din sectiunea FORMULARE - Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantulasociat/subcontractantul nu are, in cadrul Consiliului de Administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin, pana la gradul IV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantii care nu indeplinesc aceste conditii vor fi exclusi din procedura de atribuire.Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Sorin Corduneanu, Viorica Andronachi, Paraschiv Anusa, Iosub Titiana, Irimia Maria, Ipser Heinrich.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul nr. 6 din sectiunea FORMULARE - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu cerintele din Ord. nr. 314/2010 al ANRMAP7) Certificate de atestare fiscala privind taxele datorate bugetului de stat si bugetelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor depune certificate tip, conform reglementarilor in vigoare emise de Ministerul Finantelor Publice.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Operatorii economici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul 2012, ori a unui angajament de obtinere a acestui documenrt, cel mai tarziu pana la data semnarii contractuluui de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinte minime : a)Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila"conform cu originalul", cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc.;b)Persoane juridice/fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Note : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni(III.2.1.b) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentele solicitate in aceasta sectiune, in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular)
Cerinta nr. 2 : Experienta similara - Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta : unul sau mai multe contracte care ua avut ca obiect furnizare de incaltaminte, care sa insumeze o valoare de min 86000 lei (pentru lot nr.1)si min 12900 lei (pentru lot nr. 2).Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante). Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Note :1)Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractele respective, in indeplinirea contractelor ; 2)Pentru contracte a caror valoare este exprimata in alta moneda decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta moneda, comunicat de BNR ;
Cerinta nr. 3 : Prezentarea de mostre din materialele ce se folosesc la confectionarea incaltamintei. Se vor prezenta si mostre din produsele finite ce se vor livra in cadrul contractului de furnizare.Mostrele de materiale se vor prezenta intr-un clasor in care se va face si o descriere succinta a acestor materiale. Ofertantii vor depune si mostre din incaltamintea ce se va livra: pentru lot nr. 1 - o pereche de bocanci pentru personal silvic de teren, o pereche de bocanci pentru personal silvic de birou, o pereche de pantofi de primavara-toamna; pentru lot nr. 2 -o pereche de pantofi vara barbati, o pereche de pantofi vara femei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 10:30
Locul: Directia Silvica Botosai, str. Pacea, nr. 47, loc. Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratori sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvcia Botosani, comp. juridic
Adresa postala: str. Pacea, nr. 47, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710013, Romania, Tel. +40 231512882, Email: [email protected], Fax: +40 231512882
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer