Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Infrastructura GIS (Geographic Information System) pentru interoperabilitatea agentiilor de urgenta interconectate la Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta (SNUAU).


Anunt de participare numarul 95643/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - Unitatea Militara 0572 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 323 A sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Avian Pop, Tel.021 2022860, Email: [email protected], Fax: 021 2222269, Adresa internet (URL): www.sts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale Unitatea Militara 0572
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.323A, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Avian Pop, Tel.021/2022860, Email: [email protected], Fax: 021/2222269, Adresa internet (URL): www.sts.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale Unitatea Militara 0572
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.323A, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Avian Pop, Tel.021/2022860, Email: [email protected], Fax: 021/2222269, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, www.sts.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale Unitatea Militara 0572
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.323A, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Avian Pop, Tel.021/2022860, Email: [email protected], Fax: 021/2222269
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Infrastructura GIS (Geographic Information System) pentru interoperabilitatea agentiilor de urgenta interconectate la Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta (SNUAU).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Serviciul de Telecomunicatii Speciale - Unitarea Militara 0572 Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei nr. 323A Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Infrastructura GIS (Geographic Information System) pentru interoperabilitatea agentiilor de urgenta interconectate la Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta (SNUAU).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72212517-6-Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachete software si sisteme informatice
Valoarea estimata fara TVA: 8, 405, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 84100 lei sub forma de Scrisoare de garantie sau polita de asigurare in original - Formularul nr. 11.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea achizitiei se va asigura din Fondul European de Dezvoltare Regionala si Bugetul de stat. Plata se va face prin O.P.de la Bugetul de Stat in termen de 45 de zile de la receptia calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Formularul nr. 1;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Cazier judiciar pentru fiecare dintre administratori sau persoanele imputernicite sa reprezinte legal societatea; Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil);Cazierul fiscal al companiei.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei sau echivalent; Certificat de inregistrare fiscala;Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;Autorizatie de functionare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv (Pentru anul 2006:1EURO= 3, 5245 LEI;Pentru anul 2007 1EURO= 3, 3373LEI; Pentru anul 2008 1EURO= 3, 6827 LEI).
Se va completa Formularul nr. 2; Prezentarea bilanturilor contabile, pe anii 2006, 2007, 2008, depuse, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari similare de produse software din ultimii 3 ani-Formularul nr. 3.Prezentarea informatiilor referitoare la capacitatea tehnica a operatorului economic-competente.Autorizare pentru livrarea produselor COTS-Formularul nr.6;Informatii privind asocierea-Acord sau o scrisoare preliminara de asociere.Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora-Formularul nr.7 si Formularul nr.9.Certificat privind managementul sistemului calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent.Certificat privind managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001 sauechivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind experienta similara: a)Cel putin un contract de implementare/furnizare, finalizat cu succes in ultimii 3 ani si in care participarea operatorului economic sa fi presupus cel putincomponentele /functionalitatile : Software de aplicatie; Identificarea, declararea si monitorizarea zonelor de risc;Asigurarea managementului situatiilor de criza in cazul producerii evenimentelor;Efectuarea activitatii de analiza, evaluare si sinteza referitoare la situatiile de urgenta; b)Cel putin un contract de prestari servicii de asistenta tehnica si realizare a unui sistem informatic, finalizat cu succes in ultimii 3 ani, al carui scop sa fie culegerea si centralizarea datelor precum si prezentarea acestor date sub forma de aplicatii WEB GIS.c)Cel putin un contract de furnizare/implementare de sistem integrat finalizat cu succes in ultimii 3 ani care sa fi presupus cel putin componentele/functionalitatile: componente software de monitorizare;infrastructura software; interfete de integrare cu sisteme externe specializate de monitorizare; d)Cel putin un contract de implementare/ furnizare, finalizat cu succes in ultimii 3 ani si in care participarea operatorului economic sa fi presupus cel putin componentele/functionalitatile: aplicatie software pentru servicii de urgenta sau centre de coordonare situatii de urgente, care sa contina procesarea alarmelor, planificare si coordonare a operatiunilor de raspuns la situatii de urgenta; integrare cu o aplicatie de tip GIS; integrare cu serviciul specializat; Integrare dintre aplicatia software si sistemul de comunicatii voce si date; Administrarea centralizata a tuturor componentelor de comunicatii voce; Procesare si afisare in aplicatia GIS a informatiilor de localizare GPS; Operatorul economic are obligatia de a propune o echipa de implementare a proiectului care sa cuprinda minim profilele detaliate in Anexa nr.1 la Fisa de date.Pentru fiecare specialist se va completa Formularul nr. 4 Lista cu personalul de specialitate, insotit de CV-ul in format EUROPASS(anexa la Formularul nr.4).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1.Situatia economico-financiara-20 puncte/Media cifrei de afaceri a candidatului pentru anii 2006, 2007, 2008, 2.Capacitatea tehnica si profesionala-80 puncte/Proiecte dezv solutii GIS;Experti cheie;
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de livrare aplicatie completa din punct de vedere functional, conform cu cerintele din documentatia de atribuire
12%
Descriere: Punctajul max. se acorda termenului minim
3.
Durata de garantie sistem
12%
Descriere: Garantia maxima primeste maxim de puncte
4.
Suport pe aplicatii software
12%
Descriere: Punctaj max. pt. solutia cea mai buna de suport
5.
Metodologia de management a proiectului
12%
Descriere: Sol. optima de asig. calitatii proiectului
6.
Functionalitati disponibile in aplicatia software tip pilot
12%
Descriere: Punctaj max. pilotului cel mai complet
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Moneda in care se exprima oferta de pret : LEI
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2010 13:00
Locul: S.T.S. Unitatea Militara 0572 Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei 323A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare candidat poate fi reprezentat la deschiderea candidaturilor, de maxim 2 persoane care vor prezenta o delegatie scrisa din partea acestuia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE-Axa 3.2.2.Titlul Proiectului: Infrastructura GIS pentru interoperabilitatea agentiilor de urgenta interconectate la SNUAU.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bdul. Unirii nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 70000, Romania, Tel.021/408.36.00, Fax: 021/408.37.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciulde Telecomunicatii Speciale- U.M.0500
Adresa postala: Spl. Independentei nr. 323A, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Tel.021/2022137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer