Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare insecticide si fungicide


Anunt de participare numarul 120236/28.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala:  Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Punct(e) de contact:  ALSTANI ANCA, Tel. 021-208.25.25 int. 26.188; 26.173., Email:  [email protected], Fax:  021-317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRODUSE DE RESORTUL ARMAMAMENTULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Leaota nr.2A, sector 6, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica locatia de livrare cu anuntarea noii locatii in timp util.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PRODUSE DE RESORTUL ARMAMAMENTULUI - CARTUSE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
743.400 Bucati
Valoarea estimata fara TVA: 560, 204RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 8402 lei, pentru toate loturile ofertategarantie de buna executie, in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat constatator emis in anul 2011 de Oficiul National al Registrului Comertului, Autorizare de comercializare, eliberata in baza Legii nr. 295/2004, privind regimul armelor de foc si munitiilor, Autorizatie de functionare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in limba tarii de origine si insotite de traducere in limba romana legalizata), Mandatul de incheiere a contractului, prin care se mandateaza o persoana juridica romana sa negocieze si sa incheie contractul, pentru si in numele ofertantului persoana juridica straina. Aceasta persoana juridica romana, trebuie sa fie o o persoana juridica autorizata sa desfasoare activitati cu armament si munitie si, de asemenea, sa fie autorizata de A.N.C.E.X, conform Legii nr.595/2004 si a OUG 129/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pieredere) aferente anilor 2007, 2008 si 2009, Vizate si inregistrate.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in limba oficiala a statului in care ofertantul este rezident, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana;Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2007, 2008, si 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani, continand denumirea produselor, cantitati, valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima de calificare: o recomandare din partea altui beneficiar/client pentru produse si cantitati similare, livrate in ultimii 3 ani.Autorizare din partea producatorului, pentru livrarea produselor - in cazul in care produsele nu sunt ofertate de catre producator, ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13887301/3/04.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2011 11:00
Locul: Directia de Logistica - Serviciul Achizitii Publice, str. Mihai Voda nr. 6, sector 5.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului, pentru persoana/ persoanele desemnat/ desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un contract considerat nelegal in conformitate cu prevederile art.256^2/OUG34/06.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul General al Politiei Romane - Directia de Logistica
Adresa postala:  str. Mihai Voda, nr 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020123, Romania, Tel. 0212082525, Email:  [email protected], Fax:  0213174965, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer