Licitatie Publica - Contract de furnizare, instalare si punere in functiune Echipamente medicale pentru sala de operatie chirurgie
Anunt de participare numarul 127926/10.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. 0261-727259, Email: [email protected], Fax: 0261-727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare, instalare si punere in functiune Echipamente medicale pentru sala de operatie chirurgie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, Str. Prahovei nr.1, loc.Satu Mare , Jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente medicale pentru sala de operatie chirurgie prevazute incaietul de sarcini atasata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33160000-9 - Tehnici operatorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN SET DEECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU SALA DE OPERATIE CHIRURGIE COMPUS DIN :1. Unitate electrochirurgicala-1 buc;
2. Masa de operatie chirurgie generala cu lampa scialitica cu satelit- 2 buc;
3. Sistem endoscopic cu HD pentru chirurgie laparoscopica- 1 buc;
4. Sterilizator cu plasma- 1 buc;
5. Sistem de litotritie cu ultrasunete- 1 buc;
6. Generator radiofrecventa si pompa de infuzie- 1 buc;
7. Aparat de anestezie- 2 buc;
8. Disector cu ultrasunete- 1 buc;
9. Camera video integrata pentru lampa de operatie-1 buc;
10. Sistem de videoconferinta-1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 890, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 37.000, 00 LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA TOTALA FARA TVA A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare nerambursabila din Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013, Guvernul Romaniei si fonduri alocate din bugetul Judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, emis de Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal ;
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale ;
- Se solicita ca, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 3.700.000, 00 lei.
Se solicita ca, cifra medie de afaceri sa fie determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari 2008, 2009, 2010.-Se solicita Bilanturile contabile, conturile de profit si pierdere pentru anii 2008, 2009, 2010 ? in copie ? vizate si inregistrate de organele competente.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care, pentru exercitiul financiar 2010, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta Bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2010, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Aviz de functionare al distribuitorului emis de Ministerul Sanatatii din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa distribuie produse de la producatorii de la care furnizeaza echipamentele medicale care fac obiectul contractului , in original , in copie legalizata sau xeroxcopie certificata conform cu originalul .
3.Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent pentru ofertant , in original , in copie legalizata sau xeroxcopie certificata conform cu originalul
4.Declaratii de conformitate a producatorului cu prevederile directivei medicale 93/42 EEC sau autorizatii din care sa rezulte ca produsele ofertate ( echipamentele medicale) sunt in conformitate cu standardele europene. in original , in copie legalizata sau xeroxcopie certificata conform cu originalul.5.Informatii referitoare la efectuarea instruirii personalului care efectueaza serviciile, solicitate prin Caietul de sarcini, pentru montarea, configurarea, instalarea, punerea in functiune si monitorizarea echipamentelor , in original.
6. informatii privind subcontractantii si asociatii daca e cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10820/21.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, Strada Prahovei nr. 1, etaj 1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (021) 3104641, Email: [email protected], Fax: (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Strada Prahovei nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. 0261727058, Email: [email protected], Fax: 0261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 14:20