Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare, instalare si punere in functiune a unui echipament de tomografie computerizata cu achizitia a 16 slice-uri


Anunt de participare numarul 133096/18.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Punct(e) de contact: IOAN GRAT, Tel. +40 0257211233, Email: [email protected], Fax: +40 0257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare, instalare si punere in functiune a unui echipament de tomografie computerizata cu achizitia a 16 slice-uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta cu un echipament de tomografie computerizatacu 16 slice-uri. Conformcaietului de sarcini furnizorul va asigura livrarea, instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului si service-ului si garantia echipamentului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
51411000-6-Servicii de instalare de echipament de imagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona un echipament de tomografie computerizata. Conformcaietului de sarcini furnizorul va asigura livrarea, instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului si service-ul si garantia echipamentului
Valoarea estimata fara TVA: 1, 862, 484RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA , in suma de 37.249, 68 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: ? prin ordin de plata in contul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta deschis la TREZORERIA ARAD nr. RO 26TREZ0215006XXX016233 ? cod fiscal 3519879 ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari; Precizari privind instrumentul de garantare: o Garantia de partcipare se va depune initial scanata in SEAP, cu mentiunea Conform cu originalul", urmand a fi depusa in original la solicitarea Comisiei de evaluare, dupa data deschiderii ofertelor.o Trebuie sa faca referire expresa la procedura in cauza;o In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, acest document trebuie sa includa obligatoriu situatiile in care autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;
-ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia, suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Model de formular -Formular nr. 11. 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modalitatea de constituire: Garantia de buna executie se va constitui la data semnarii contractului printr-o scrisoare de garantie conform formularului nr. 12.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular 2a, document scanat semnat, stampilat, «conform cu originalul »
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.
Prezentare formular 2b, document scanat semnat, stampilat, «conform cu originalul »
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.
Prezentare formular 1a, document scanat, semnat, stampilat «conform cu originalul »PrezentareFormular 1b -declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, document scanat semnat, stampilat, «conform cu originalul »
Prezentare Formular 3, privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, document scanat semnat, stampilat , «conform cu originalul »
NOTA : mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Dr.Teodora Olariu ? manager, Ec.Nicolina Popa ? Director financiar-contabil, As.Pr.Mirela Balan ? Director ingrijiri medicale.
Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , «conform cu originalul », din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, «conform cu originalul » din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, din tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru a demonstra ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata.
Documentele vor fi scanate dupa copie?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
NOTA : - Toate documentele privind situatia personala, solicitate mai sus, se vor depune in SEAP scanate cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.
- In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelorsolicitate la cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
- Eventualii subcontractanti nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din prezenta proceduraconform prevederilorart.69, 180 si 181 lit. a), c1) si d).
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180, 181 si 69 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise-copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Prezentare Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic , starea societatii, sediul social, sediile secundare, asociati, administratori, CODURI CAEN inregistrate, CODURI CAEN autorizate (care atesta indeplinirea conditiilor de functionare pentru -Comert cu amanuntul al articolelor /echipamentelor medicaleDocumentul va fi semnat, stampilat, inregistrat si scanat, «conform cu originalul ». Prezentare Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service dispozitive medicale conform Legii 176/2000 republicata privind dispozitivele medicale.
Documentul va fi semnat, stampilat, inregistrat si scanat
«conform cu originalul »NOTA :
- Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, isevor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct. III.2.1.b) in original sau copie legalizata?
-Nu se accepta societati cu sedii sau puncte de lucru expirate, aflate in faliment, insolventa, cu capitalul social nesubscris in totalitate sau cu mandate ale organelor de conducere expirate
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii professionale nu se solicita pentrueventualii subcontractanti, decat pentru partea din contarct pe care urmeaza sa o indeplineasca
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor 1 si 2prin prezentarea certificatului constatator si a avizului de functionare emis de Ministerul Sanatatii
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional?eliberate de autoritati ale tarii de origine.
Documentele vor fi prezentate scanat, in original sau copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , din care sa rezulte o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) de min.3.724.968 lei, respectiv 856.314, 48 Euroin situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2
Experienta similara , din care sa rezulte finalizarea a cel putin un contract similar
Cerinta nr. 3
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate care sa continainformatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului
Cerinta nr. 4
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sa contina informatii privind instalatiile si echipamentele ( aflate in dotare sau inchiriate)ce vor fi puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului
Cerinta nr. 5
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Cerinta nr. 6
Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii atat pentru furnizor cat si pentru societatea care va asigura service-ul si instruirea
Cerinta 7
Prezentare declaratiade conformitate a producatorului si certificatul de conformitate CE pentru echipament, prin care producatorul sau reprezentantul sau autorizat din cadrul Spatiului Economic European (SEE), indica faptul ca respectivul produs indeplineste toate cerintele din directivele europene aplicabile produsului respectiv
Cerinta nr. 1
Dovada certificarii Sistemului de management al calitatiiCerinta nr. 2
Dovada certificarii Sistemului de management al mediuluiCerinta nr. 3
Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii specific pentru dispozitivemedicale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat prinProgramul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad - Serviciul Juridic
Adresa postala: Arad, Str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, jud. Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer