Licitatie Publica - Contract de furnizare Instalatie pentru captarea si tratarea emisiilor in aerCOD CPV: 42514000-2
Anunt de participare numarul 71402/30.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UCM TURNATE SRL RESITA
Adresa postala: Str.MOCIUR Nr.50, Localitatea: Resita, Cod postal: 320062, Romania, Punct(e) de contact: Plescan Petrica, Tel.0255507144, In atentia: Pureca Sorin Margarit, Email: [email protected], Fax: 0255507120, Adresa internet (URL): www.ucmturnate.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral privat
Activitate (activitati)
Altele: Turnarea otelului COD CAEN 2752
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Instalatie pentru captarea si tratarea emisiilor in aerCOD CPV: 42514000-2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare
UCM TURNATES.R.L
Str.MOCIUR Nr.50
320062 RESITA
JudetulCARAS-SEVERIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare/livrare, montare, instalare si punere in functiune Instalatie pentru captarea si tratarea emisiilor in aerCOD CPV: 42514000-2respectiv Instalatie pentru captarea si epurarea emisiilor cu continut de pulberi, gaze poluante si fum provenind de la cuptoarele electrice pentru topire si elaborare, conform celor mai bune tehnici disponibile BAT ( Best Available Techniques Reference Documents-cele mai bune tehnici disponibile), conform prevederilor Directivei CE referitoare la prevenirea si reducerea integrata a poluarii ( Directiva IPPC)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 398, 112RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3, 982.00 Lei, sub forma specificata in Documentatia de AtribuireGarantie de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-75 %Sprijin financiar de la Bugetul de Stat , prin Ministerul Economiei si Finantelor-Directia Generala Politica Industriala si Competivitate-25% fonduri proprii ale autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale emis de Administratia Finantelor Publice/ANAF.
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale
-Copie de pe certificatul de inmatriculareemis de Oficiul Registrului Comertului-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si ComertuluiIn situatia in care comisia de evaluare constata ca unul sau mai multi ofertanti au omis sa prezinte cel mult trei documente de calificare, aceasta va solicita ofertantilor respectivi completarea ofertei cu documentele care lipsesc. Ofertantii vor prezenta documentele lipsa, la sediul firmei contractante, in doua plicuri (original si copie), in termen de 72 de ore de la solicitare, sub sanctiunea respingerii ofertei. In cazul in care ofertantului ii lipsesc mai mult de trei dintre documentele solicitate, acesta va fi descalificat, fara sa fie posibila completarea ulterioara a respectivelor documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat de organele in dreptcopie legalizata la notariat.
-Bilantul contabil la 30.06.2008 vizat de organele in dreptcopie legalizata la notariat.
-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocind si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia sa dovedeasca sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului, resursele financiare invocate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare : - cifra medie de afaceri la valoare de 1.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizare pentru livrarea produseloremisa de producator.Nota: In cazul in care ofertantul este producator va prezenta o declaratie din care sa reiasa aceasta calitate
-Documente care atesta service autorizat de producator in Romania
-Declaratia de conformitate a produsului/produselorcare sa ateste ca acesta respecta prevederile directivelor UE
-Lista cuprinzand principalele furnizari/livraride produse similare din ultimii trei ani
-Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte active fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
-Certificat ISO 9001 / 2001 sau echivalent pentru activitatea care face obiectul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui alt beneficiar-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii trei anicel putin un contract de furnizare similar cu produsuldescris in Caietul de sarcini in valoare de minim 50.000 EURO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
410/TF0100
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2009 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2009 11:00
Locul: UCM TURNATE SRL-Departamentul Logistica Achizitii, Str. Mociur nr.50, RESITA judetul CARAS - SEVERIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare numita de autoritatea contractantaReprezentantii imputerniciti ai ofertantilorObservatorul delegat de Unitatea pentru Coordonarea si VerificareaAchizitiilor Publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040-(0)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040-(0)21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art.67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UCM TURNATE SRL-DEPARTAMENTUL ACHIZITII LOGISTICA
Adresa postala: Strada Mociur nr.50, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320062, Romania, Tel.0255507144, Email: [email protected], Fax: 0255507120, Adresa internet (URL): www.ucmturnate.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2009 06:38