Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Instrumentar chirurgical


Anunt de participare numarul 64230/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj
Adresa postala: Clinicilor, nr 4-6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: Dan Emil Sanpetreanu, Tel.0264-592845, Email: [email protected], Fax: 0264-592845, Adresa internet (URL): www.renaltransplant.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Instrumentar chirurgical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Clinicilor nr. 4-6, Cluj Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de instrumentar clasic chirurgical cf caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33162200-5 - Instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea solicitata conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 112.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.10.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 121.12 Ron - prin OP sau scrisoare bancara. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face pe Program Transplant Renal.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau xerocopie, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii care care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CPV33162200-5 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Copia bilantului contabil pe 2007, vizat de Administratia Financiara din care sa reiasa faptul ca nu s-au inregistrat pierderi financiare in ultimul exercitiu financiar si raportul anual de audit financiar si contabil (daca exista), scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabilrecunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale-Formular nr. 22. Fisa de informatii privind experienta similara Formular nr.33.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti -- cel putin doua recomandari din partea unor beneficiari/clienti unde s-au furnizat produse ce fac obiectul licitatiei. Recomandari scrise in original saucopie si semnate din partea beneficiarilor. Formular nr. 115. Documente de autorizare: - Autorizare pentru comercializare (autorizatie de punere pe piata ) emis de organismul competent: Minsterul Sanatatii - Autorizare pentru livrarea produselor, de la producator (autorizatie de dealer)6. Certificate emise de organisme acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii sau alte documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii certificat ISO 9001:2000 al firmei ofertante, respectiv al producatorului;
7. Mostre doar la cererea autoritatii contractante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la caseria ICUTR la adresa: str. Victor Babes nr.1, sau prin O.P. la Trez. Cluj Napoca CONT: RO34TREZ2165041XXX007196
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 12:00
Locul: Biroul Administrativ al ICUTR, str. Victor Babes nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Camera de comert si industrie Cluj
Adresa postala: Str. Horea, nr.3, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Tel.0264-432632
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea in considerare a documentului pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC DE UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL CLUJ
Adresa postala: Biroul Administrativ al ICUTR Cluj, str. Victor Babes nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 40006, Romania, Tel.0264-592845, Fax: 0264-592845
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2008 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer