Licitatie Publica - Contract de furnizare lapte UHT pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2009-2010, la nivelul judetului Suceava.
Anunt de intentie numarul 14960/24.02.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel.0230-210148 int.149, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract de furnizare lapte UHT pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2009-2010, la nivelul judetului Suceava.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Scoli cu clasele I-VIII din invatamantul de stat precum si gradinite de stat cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2009-2010, la nivelul judetului Suceava.
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 15, 434, 675.43RON
Contract de furnizare lapte UHT pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2009-2010, la nivelul judetului Suceava.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.05.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Contract de furnizare lapte UHT pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2009-2010, la nivelul judetului Suceava.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2009 08:44