Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare LAPTOP - proiect POSDRU


Anunt de participare numarul 112859/14.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  MARIANA OLARU, Tel. 0232278680/2196, Email:  [email protected], Fax:  0232233360, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: invatamant si cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare LAPTOP - proiect POSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"Iasi - Facultatea de Mecanica - Proiect POSDRU
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in achizitia 1 buc. laptop
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Laptop = 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.02.2011 pana la 03.03.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica =120 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond proiect POSDRU/87/1.3/S/64227
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cuFormularul 4 - Sectiunea IV; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 5 - Sectiunea IV; Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, valabil in ziua deschiderii ofertei;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, valabil in ziua deschiderii ofertei.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? completata in conformitate cu Formularul 6 ; Copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului, sau copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor de la alineatul iii (Fomularul 7 - Sectiunea IV) ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 8 - Sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima consta doar in prezentarea documentelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei) ani privind furnizarea si punerea in functiune tehnica de calcul. Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, pentru maxim 10 contracte (Formularul 9 ? Sectiunea IV) si va fi insotita de o declaratie scrisa a ofertantului (Formularul 10 ? Sectiunea IV); Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (Formularul 11 ? Sectiunea IV); autorizare pentru livrarea produselor(Formularul 12- Sectiunea IV).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima consta doar in prezentarea documentelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie particip. transmite electronic la ofertantii in data 01.02.2011. Licitatie electronica se va desfasura: runda Ipe data de 03.02.2011 sirunda II(finala) pe data de 07.02.2011
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21796/10.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2011 10:00
Locul: Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"- Facultatea de Mecanica, etaj.I - sala consiliu facultate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii si persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi ?Sectia comercialasi de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Anastasie Panu, nr 25, Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Fax:  0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea tehnica "Gheorghe Asachi"Iasi , Directia Generala Administrativa - Oficiul Juridic- Jr. Mirela TROIA
Adresa postala:  Str. prof.dr.doc.Dimitrie Mangeron, nr. 67, imobil T, etaj I, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. 0232278680/2534, Fax:  0232216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2010 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer