Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?CONTRACT DE FURNIZARE LAPTOP-URI?


Anunt de participare numarul 143624/15.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Adresa postala: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Pascaru, Tel. +40 213078874, In atentia: Aurelia Pascaru, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.curteadeconturi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?CONTRACT DE FURNIZARE LAPTOP-URI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Curtea de Conturi a Romaniei, sediul central din str. Lev Tolstoi, nr. 22-24, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie laptop-uri , conform specificatiilor din Caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
230 LAPTOP-uri
Valoarea estimata fara TVA: 769, 355RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se va face conform art.86 alin. (1) si art.87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Of are ob de a constitui GP in cuantum de 15.386 lei. Of care solicita reducerea cuantumului GP cu 50%, respectiv, un cuantum de7.693 lei, va prezenta la deschiderea of o declaratie privind incadrarea in categoria IMM.Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la termenul limita de depunere a of.Constituirea GP in valuta se va face la un curs BNR publicat cu 3 zile inainte de data limita de depunere a of.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-completare FORMULAR 2
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului /ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completareFORMULAR 3Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c)si d) din OUG nr. 34/2006, vor fi depuse si de catre tertul sustinator, daca este cazul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului
3.CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR 4
Nota: documentele solicitate pentru situatia personala trebuie prezentate de ofertant si de fiecare membru al asocierii.Nu se solicita prezentarea acestor documente de catre subcontractanti.
4. DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare - FORMULAR 5
?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: George Pufan ? Secretar GeneralMonica Mitroi ? Director Economic
Comisia de evaluare : Aurelia Pascaru ? PresedinteEugen Dumitru-MembruGabriel Risciuc - MembruDragos Nanis- MembruValentina Hubati- MembruMembriide rezerva : -Valentina Lazar
?Marinescu Cristian5.Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.6.Certificat fiscal emis de structura deimpozite si taxe locale, din care sa rezulte plata obliga?iilor scadente fa?a de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.1.Declaratie privind eligibilitateaFORMULAR 2
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFORMULAR 33.CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR 4
4.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareFORMULAR 5
5.Certificat de atestare fiscala
6.Certificat fiscal emis de structura deimpozite si taxe locale Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pentru 3 ani se completeaza conform Formularului 6si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro
2010 3, 6827
2011 4, 2373
2012 4, 2099
B.Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu1.538.710 lei.
Determinarea valoariimedii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Nota
Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
Cerinta nr. 2
Bilantul contabil la data de 31.12.2012 vizat si inregistrat la organele competente, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2012, 2011, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1Fisa Informatii generaleCifra de afaceri pentru 3 aniFORMULAR 6Cerinta nr. 2Bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani .
Declaratie privind lista cuprincipalele furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala- Formularul 7.
Lista trebuie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari de produse similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de livrare si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost ?duse la bun sfarsit?.
Se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: sintagma ?duse la bun sfarsit? se intelege: furnizari receptionate integral .
Cerinta nr. 2
Experienta similara ? ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte, avand ca obiect produse similare , in valoare totala minima de 769.355 lei fara TVA, insotite de recomandari (nu vor fi emise special pentru Curtea de Conturi a Romaniei) din partea beneficiarilor, semnate si stampilate, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale, toate contractele se vor prezentain copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 1
Se vor prezenta documente emise de catre organisme na?ionale sau interna?ionale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertan?i, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate, copie certificata ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similareFormularul 7.Cerinta nr. 2Experienta similaraCerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
40%
Descriere: Termen de livrare maxim 10 zile calendaristice. Peste acest termen, oferta va fi declarata neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2013 12:00
Locul: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoane delegate de catrea ofertantii participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Conturi a Romaniei, Directia de Investitii Achizitii Publice si Patrimoniu
Adresa postala: Str. Lev Tolstoi, nr. 22-24, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Tel. +40 213078874, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.curteadeconturi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer