Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Legume.


Anunt de participare numarul 107381/06.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala:  B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  5100, Romania, Punct(e) de contact:  Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel. 0238.720.223, Email:  [email protected], Fax:  0238.720.223, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Legume.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Prdusele vor fi livrate la sediul autoritatii contractante magazia din Str.Stadionului nr.7 si magazia din Str.Plevnei nr.26(TBC-Ctagioase.)
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 261, 586RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite functie de necesitatile autoritatii cntractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze alimente-legume impartite in trei loturi.
Lotul.nr.1-Cartofi cal.I.
Lotul.nr.2-Ceapa uscata.
Lotul nr.3-Morcov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03212100-1-Cartofi (Rev.2)
03221112-4-Morcovi (Rev.2)
03221113-1-Ceapa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul.nr.1-Cartofi cal.I-cant.maxima-160000 kg.
Lotul.nr.2-Ceapa uscata -cant.maxima- 17800 kg.
Lotul.nr.3-Morcov-cant.maxima- 10600 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 261, 586RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea contractanta solicita constituirea garantiei de participare conform fisei de date si a garantiei de buna executie in cuantum de 5%din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul asigurarilor sociale de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Inainte de semnarea contractului operatorii economici care participa cu oferte comune au obligatia sa-si legalizeze legatura.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privund eligibilitatea-Formularul nr.1-Sectiunea formulare.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Formularul.nr.2-Sectiunea formulare
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat eliberat de DGFP-original sau copie legalizata-in termen de valabilitate.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-original sau copie legalizata-in termen de valabilitate.
5.Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de catre ORC-pt.persoane juridice Romane sau orice alt document ce atesta inregistrarea pentru persoanele juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
2.Informatii generale -Formularul nr.3 din sectiunea formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Olista a principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani-Formularul nr.4 si o recomandare de la unul din cei mentinati mai sus.
2.Declaratie privind echipamentul tehnic(mijloc de transport autorizat)
3.Declaratie referitoare la personalul ce asigura controlul calitatii produselor.Certificate care sa ateste conformitatea produselor sau certificat de producator.
4.Ofertantii vor prezenta mostre ale produselor.
5.Autorizatie de livrare pentru comercianti, eliberata de producator sau intreg lantul de la producator pana la distribuitorul participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la deschiderea ofertelor reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala:  Str.Emil Zola nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  10046, Romania, Tel. 0244522445, Email:  [email protected], Fax:  0244522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Ofertantii pot uza de caile de atac in termen de 6zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau.
Adresa postala:  Str.Stadionului nr.7, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  124724, Romania, Tel. 0238720223, Email:  [email protected], Fax:  0238720223, Adresa internet (URL):  www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer