Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE, LIVRARE SI INSTALARE PIESE DE MOBILIER PENTRU CAMINELE UNIVERSITATII DIN BUCURESTI


Anunt de participare numarul 55697/14.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE, LIVRARE SI INSTALARE PIESE DE MOBILIER PENTRU CAMINELEUNIVERSITATII DIN BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Camin Grozavesti A (Splaiul Independentei Nr.204), Camin Grozavesti B (Splaiul Independentei Nr.204), Camin Grozavesti P+9(Splaiul Independentei Nr.204) , Camin Pallady (B-dul Pallady Nr.26)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de mobilier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17216000-9 - Articole de mobilier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
piese de mobilier
Valoarea estimata fara TVA: 1, 031, 181RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20000 leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare complementara, subventii camine - cantine
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, operatorii econimici vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitateaCerinta minima: completare Formularului 1.
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat Cerinta minima: - prezentarea Certificatului de Atestare Fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrarea Fiscala, in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
- Prezentarea Certificatului de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
Cerinta minima: prezentarea Certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
Cerinta minima: prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil
2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ultimul bilant contabil la 31.12.2007, inregistrat si vizat de catre organele competente.Cerinta minima: se completeaza Formularul 2 Fisa informatii generale ofertant . Ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse similare
2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
3. Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul
IV.5) Standarde de asigurare a calitatii
MOSTRE PRODUS
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: completarea Formularului 3 Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrariilor. Ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale a unui contract de produse identice sau similare in valoare de minim 1.000.000 lei, fara TVA sau a trei contracte care insumate sa aiba o valoare minima de cel putin 1.000.000 lei, fara TVA. Contractele prezentate vor fi insotite de recomandari in originalCerinta minima: se completeaza o declaratie privind resursele, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractuluiCerinta minima: se completeaza o declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimile 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indepinirea contractului.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii (cerinta minima: producatorul sa fie certificat ISO 9001, si furnizorul sa fie certificat ISO 9001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare).Cerinta minima: Se vor prezenta mostre pentru urmatoarele produse: Pat cu lada culoare cires Birou Calculator culoare cires Scaun vizitator negru Etajera suspendata culoare cires Dulap cu suprapozabil culoare cires
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se ridica de la Biroul Achizitii, pe baza unei imputerniciri, de luni pana joi intre orele 09.00-15.00, vineri 09.00-12.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 11:00
Locul: bd. Mihail Kogalniceanu, nr.36-46, sector 5, Bucuresti, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.42, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei Nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041804, Romania, Tel.322.33.77, Fax: 322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.307.73.47, Fax: 313.95.75
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2008 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer