Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare "MANUSI DE PROTECTIE DIN PIELE PENTRU POMPIER"


Anunt de participare numarul 43934/19.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel.021.232.26.40, In atentia: Directiei Management Logistic, Email: [email protected], Fax: 2332017
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
IGSU - Directia Management Logistic
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Programe Logistice si Achizitii, In atentia: Petcu Steluta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare "MANUSI DE PROTECTIE DIN PIELE PENTRU POMPIER"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 0514 Mizil, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se are in vedere incheierea unui contract pentru furnizarea cantitatii de 5000 per. - manusi de protectie din piele pentru pompier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18424000-7 - Manusi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca obiect furniarea unei cantitatii de 5.000 per - manusi.: Functie de fondurile disponibile, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta sau diminua cantitatea de produse intr-un procent de 10%.
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 124, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este 6.890 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cer : - , ,Certificat de atestarefiscala, , eliberatde AdministratiaFinanciara, in originalsaucopie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.- , ,Certificat fiscal, , emis de primarie, din care sa rezulte modul de onorare a obligatiilor de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cer : a) - cifra medie de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani, in lei si euro. In acest sens, se va completa formularul nr. 4, din Sectiunea IV;
b)- situatia financiara (eventual bilantul la 31.12.2007) la 30.06.2007, vizata si inregistrata de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de min. 1.148.500lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta : - Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Formularul nr. 5 din Sectiunea IV.Declaratia (Formularul nr. 5) va fi insotita de Lista cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Formularul 5.1.Principalele livrari de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente, recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa fi indeplinit, in ultimii 3 ani, fie: a.- un contract de furnizare, care a avut ca obiect livrarea, cel putin a, cantitatii de 1250 per. produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri, saub.- cel mult 3 contracte de furnizare care au avut ca obiect livrarea, cel putin a, cantitatii de 2500 per. -produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, de la sediul DML - str. Ceasornicului nr.19, sector 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2008 12:00
Locul: DML - str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa reprezentanti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliuls National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 110, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la primirea, luarea la cunostinta, a unui act/decizie a autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer