Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare masini agricole si animale reproductie pentru ferma vaci lapte


Anunt de participare numarul 37253/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC AGROTUR DOINA SRL
Adresa postala: Sat Valea Seaca, comuna Baltatesti, judetul Neamt, Localitatea: Valea Seaca, Cod postal: 617028, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE BALAOIU, Tel.0745461611, Email: [email protected], Fax: 0233245115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate privata cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Comert cu ridicata a materialului lemnos si de constructii, cresterea animalelor, activitatea fermelor pentru obtinerea laptelui
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare masini agricole si animale reproductie pentru ferma vaci lapte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 617028 Sat Valea Seaca, Comuna Baltatesti, Judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare masini agricole si animale reproductie pentru ferma vaci lapte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29371000-0 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.1)
01211000-9-Bovine (Rev.1)
29300000-2-Utilaje agricole, horticole si forestiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse sunt precizate in Sectiunea II Caiet de Sarcini a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 340, 515RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optiunile sunt descrise in Sectiunea I Fisa de date pct.II.2.2) din documentatia de atribuire
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1:1530RON, Lot2:1880RON. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice(finantare Sapard): 60%Fonduri proprii: 40%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract conform art.44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, Declaratia privind calitatea de participant la procedura si Acordul de Asociere (daca este cazul), Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 modificata prin OUG 94/2007, Certificate privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat si bugetele locale, emise de DGFP si Finantele Locale, Certificat de Inregistrare, Certificat Constatator emis de ORC. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor trebui sa prezinte Formularul de Informatii Generale si anexa Identificare Financiara, bilantul contabil la data de 31 decembrie 2006 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie privind originea bunurilor, Declaratie ca in momentul livrarii bunurile ofertate vor fi insotite de certificate de origine UE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare valabila pentru fiecare lot: incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare cu obiect similar cu cel ofertat, de valoare egala cu cel putin 30% din valoarea ofertei depuse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
91
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2007 10:30
Locul: SC Agrotur Doina SRL, 617028, Sat Valea Seaca, Comuna Baltatesti, Judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor ofertante vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul legal al firmei si a unui act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare Program Sapard, proiect: Infiintare ferma vaci lapte, Sat Valea Seaca, Comuna Baltatesti, Judetul Neamt, nr.contract finantare: RO 3.10602512900414 din 07.02.2007
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600354, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Agrotur Doina SRL
Adresa postala: Sat Valea Seaca, Comuna Baltatesti, Judetul Neamt, Localitatea: Valea Seaca, Cod postal: 617028, Romania, Tel.0745461611, Email: [email protected], Fax: 0233245115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer