Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare-masini de spalat rufe


Anunt de participare numarul 32151/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Punct(e) de contact: Vasilica Florea, Tel.0244-511400, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare-masini de spalat rufe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor aflate in subordinea DGASPC Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea de masini de spalat la sediile unitatilor aflate in subordinea DGASPC Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29713210-5 - Masini de spalat si uscat rufe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii suplimentare privind sortimentele si cantitatea de produse sunt disponibile in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 134, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie buna executie = 5% din valoarea fara TVA a contractului, conform Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE PERSOANE JURIDICE, contractul scris semnat de partile asociate va fi prezentat achizitorului inainte de semnarea contractului atribuit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate:
Declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in preved. Art.181 din OUG34/2006;certificate constatatoare-obligatii plata la Bugetul General Consolidat si bugete locale aferente trim II/2007;certificat de inregistrare fiscala;certificat constator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2006 sau extrase de bilant; fisa de informatii generale, care va cuprinde si declaratia privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate:
Fisa/fise de experienta similara; copie contract si recomandare beneficiar;declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;certificat ISO 9001 si 14001/2001;autorizatie de livrare; declaratie privind dotarile tehnice specifice (mijloace transport);informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 09:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria organizatorului: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, Bdul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, et.2 - camera 206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 10:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul.Republicii, nr.2-4, et.4, cam.415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici, prin reprezentantii legali/persoanele imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Prahova, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244-544781, Fax: 0244-523265
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova - SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: Soseaua Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Tel.0244-511400, Email: [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer