Licitatie Publica - Contract de furnizare materiale de constructii
Anunt de participare numarul 11419/23.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala teritoriala Olt Arges
Adresa postala: str. Sloboziei nr. 139, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0246/216062, Email: [email protected], Fax: 0246/216062
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala teritoriala Olt Arges
Adresa postala: str. Sloboziei nr. 139, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0246/216062, Email: [email protected], Fax: 0246/216062
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala teritoriala Olt Arges
Adresa postala: str. Sloboziei nr. 139, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0246/216062, Email: [email protected], Fax: 0246/216062
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare materiale de constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ANIF-RA Sucursala teritoriala Olt Arges, str. Sloboziei nr. 139, Giurgiu, jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare materiale de constructii si articole conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28800000-0 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat si fonduri proprii, plata facturii la termen de 15 zile lucratoare de la emitere, plata TVA in termen de 15 de la rambursare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligib.-Decl. priv. neincadr. in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006-Certif. de atest. fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv. plata imp. si taxe. catre stat, si a contrib.pt.asig.soc.de stat.
-Certif.fisc.priv.plata impoz.si taxe.locale.
Pers. Jur./fiz. Rom.
-Certif.const.emis de ORC de langa CCI-Certif.de inmatric.laC.C.
Pers.jurid./fiz.straine:
-Doc. de inreg./atestare ori apartenenta din pct. de ved. prof.
-Se vor prez. toate certif. si form. solic. in Fisa de date a achiz. si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 300000 RON.
-Bilantul contabil din anul precedent, 31.12.2006, vizat de organele competente in domeniu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 300000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. priv.lista princ.prestari de serv.in ultimii 3 ani-Se va prez.dosar de cal./ISO 9001-Decl.priv.ef.med. anual al pers. angajat si al cadrelor de cond.
-Decl. privind utilajele, install. si echipamentele
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara50.000RON( fara TVA ), respectiv 15.000 EURO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2007 10:00
Locul: sediul ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea, str. Zburatorului 4, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 15:29