Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE DE CURATENIE


Anunt de participare numarul 57501/04.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa postala: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DAN VALEAN, Tel.0262-278975, Email: [email protected], Fax: 0262-228322
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE DE CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CENTRELE SI CASELE DE TIP FAMILIAL DIN SUBORDINEA DGASPC MM
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIA DE MATERIALE DE CURATENIE SI INTRETINERE PENTRU CENTRELE SI CASELE DE TIP FAMIIAL DIN SUBORDINEA DGASCP MM, SAPTAMANAL, LUNAR SAU LA COMANDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24513000-3 - Produse de curatat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
120 TIPURI DE PRODUSE
Valoarea estimata fara TVA: 524, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 10400 RON SI RESPECTIV 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI GARANTI DE BUNA EXECUTIE DUPA INCHEIEREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDITE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA OBLIGATORIE PRIVIND PREZENTAREA CAZIERULUI JUDICIAR/CERTIFICAT ECHIVALENT
DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR PLATII IMPOZITELOR LA BUGET LOCAL SAU CENTRALIZAT AL STATULUI
SE SOLICITA AUTORIZAREA DE FUNCTIONARE SAU ALT DOCUMENT EDIFICATOR
FISA DE INFORMATII GENERALECERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL COMERTULUI
AUTORIZATII DE FUNTIONARE SAU ALTELE ECHIVALENTE
DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SA PREZINTE BILANTUL CONTABIL SI CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, SCRISOARE DE BONITATE CU PRINCIPALII INDICATORI, LICHIDITATEA MEDIE GENERALA PE ULTIMII 3 ANI PESTE 100% SI CU TENDINTE CRESCATOARE, SOLVABILITATEA PATRIMONIALA MEDIE MAI MARE DE 30%, CIFRA MEDIE DE AFACERE 1.500.000 RON IN DOMENIU
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SA DETINA SPATII DE DEPOZITARE ADECVATE DEPOZATARII SI MANIPULARII UNUI STOC PE 3 LUNI REZULTAT DIN CANTITATILE CERUTE IN CAIETUL DE SARCINI, SA AIBA IN DOTARE MINIM 2 MIJLOACE DE TRANSPORT ADECVATE TRANSPORTULUI DE MATERIALE SIMILARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 12:00
Locul: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI LEGALI AI OFERTANTILOR SAU DUPA CAZ IMPUTERNICITI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA
Adresa postala: CLUJ NAPOCA STR. STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 593865, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTAREA ESTE DE LA 10 ZILE DE LA LUARE LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE ORICE ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII
Adresa postala: STR. BANATULUI NR. 1, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430353, Romania, Tel.0262-228999, Email: [email protected], Fax: 0262-228322
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer