Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CURATENIE


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
544.334 RON

Castigatorul Licitatiei: Inter David S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 30789/12.01.2008
Informatii anunt de participare asociat 20874
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel.0264/592771, Email: [email protected], Fax: 0264/590235
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA CENTRALA STR. VICTOR BABES NR. 43, CLUJ-NAPOCA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CURATENIE
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24513100-4 - Sapun (Rev.1)
24511330-1-Ceara de lustruire (Rev.1)
24513000-3-Produse de curatat (Rev.1)
24513290-2-Detergenti (Rev.1)
24513291-9-Detergenti pentru vase (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
544, 334RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
109
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2007/S171-210625din06.09.2007
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 22988 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CURATENIE
V.1) Data atribuirii contractului 11/30/2007
V.2) Numarul de oferte primite 12
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Inter David S.R.L.
Adresa postala: str Patinoarului nr 7, Sc A, Ap 4, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530133, Romania, Tel.0266.310855, Email: [email protected], Fax: 0266.312311
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 544334.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 104.16 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 22987 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CURATENIE
V.1) Data atribuirii contractului 11/30/2007
V.2) Numarul de oferte primite 12
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ILMANO S.R.L.
Adresa postala: B-dul Tineretului , Nr 9, Bl A54, Sc C , Ap 11, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240027, Romania, Tel.0744571918, Email: [email protected], Fax: 0250714542
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 544334.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 443.60 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 22986 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CURATENIE
V.1) Data atribuirii contractului 11/30/2007
V.2) Numarul de oferte primite 12
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
INDUSTRIALEXPORT S.A.
Adresa postala: Dacia nr.59, Bucuresti, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70185, Romania, Tel.2 116567, Email: [email protected], Fax: 2 116211, Adresa internet (URL): industrialexport.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 544334.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2830.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 22985 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CURATENIE
V.1) Data atribuirii contractului 11/30/2007
V.2) Numarul de oferte primite 12
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
INNOGRUP
Adresa postala: Str. Lacul Rosu nr.3, ap. 86, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400614, Romania, Tel.0364/814864, Fax: 0364/814864
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 544334.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5167.51 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 22984 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CURATENIE
V.1) Data atribuirii contractului 11/30/2007
V.2) Numarul de oferte primite 12
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CORAL ENTERPRISES S.R.L.
Adresa postala: B-DUL UNIRII NR.33, BL.A2, SC.A, ET. 2, AP.8, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 077030, Romania, Tel.3110249;3152152, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 3110249;3152152
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 544334.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 768.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Reprezentand primul contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru nr.22500/26.11.2007
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. CLINICILOR 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400006, Romania, Tel.0264/595271, Email: [email protected], Fax: 0264/595271
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2008 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer