Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
16.761 RON

Castigatorul Licitatiei: FAMOS S.A.
Anunt de atribuire numarul 2171/22.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel.0264/592771, Email: [email protected], Fax: 0264/590235
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ, STR. CLINICILOR NR. 3-5, CLUJ-NAPOCA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.1)
24142400-5-Fenoli si derivati ai fenolilor (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
16, 761.15RON TVA inclus(19%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 5008 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
V.1) Data atribuirii contractului 3/9/2007
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FAMOS S.A.
Adresa postala: Calea Unirii nr. 22, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720018, Romania, Tel.0330 401526, Email: [email protected], Fax: 0230 520323, Adresa internet (URL): www.famos.rdslink.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 16905.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6426.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Numarul de luni: 3
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 5010 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
V.1) Data atribuirii contractului 3/9/2007
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PET & ADY TRADING S.R.L.
Adresa postala: Str. Bistritei, nr. 24A, Localitatea: Nasaud, Cod postal: 425200, Romania, Tel.0263361265, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263206166, Adresa internet (URL): www.pet-ady.30
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 16905.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 7282.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Numarul de luni: 3
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 5009 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
V.1) Data atribuirii contractului 3/9/2007
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TAMISA TRADING S.R.L.
Adresa postala: Sos. Pipera-Tunari, Nr. 2C, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 5200, Romania, Tel.408.71.51, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 408.71.48/49, Adresa internet (URL): www.tamisa.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 16905.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3052.35 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Numarul de luni: 3
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLES NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPITALUL INDEPENDENTEI NR. 5 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE POTRIVIT OUG.34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ - SERVICIUL ACHIZITII
Adresa postala: STR. CLINICILOR 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400006, Romania, Tel.0264/595271, Email: [email protected], Fax: 0264/595271
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2007 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer