Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Materiale sanitare


Anunt de participare numarul 8321/03.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: LAVINIA GHELBERE, Tel.021.318.35.58, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica Locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Oncologic "Prof. DR. Al. Trestioreanu" Bucuresti, Sos. Fundeni nr.252, Sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de funizare materiale sanitare necesare desfasurarii activitatii medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.1)
33140000-3-Consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice (Rev.1)
33141115-9-Vata medicala (Rev.1)
33141121-4-Suturi chirurgicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta medicala la patul bulnavului, bloc operator
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
pRELUNGIRE CONTRACT PRIN ACT ADITIONAL PENTRU O PERIOADA MAXIMA DE 4 LUNI
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare de 2500 EURO si garantia de buna executie de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri C.A.S.M.B
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CF.OUG 34/2006 art.44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente de calificare: - Declaratii privind: elegibilitatea, neincadrarea in prevederile Art.181;Autorizatii: de functionare, de punere pe piata, de dealer; - Certificat de inregistrare de la ORC si de inregistrare a dispozitivelor cu marcaje CE; fiscal inclusiv taxele locale, de inregistrare in scopuri de TVA, fiscal de la bugetul consolidat de stat - Fisa de informatii generale, Documente care sa certifice unicitatea, exclusivitatea privind livrarea produselor, incadrarea legala ca IMM, - act constitutiv -
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil anual 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Caracteristici referitoare la nivel calitativ, terminologie, metode de ambalare si etichetare, instructiuni utilizare, termen de valabilitate, sisteme de asigurare a calitatii si conditii pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la casieria institutului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 10:00
Locul: Sediul institutiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O singura persoana delegata din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL bUCURESTI
Adresa postala: SOS. OLTENITEI NR. 111-117, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022328, Romania, Tel.3321240, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: Sos Fundeni 252, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel.3183563, Email: [email protected], Fax: 3183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2007 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer