Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Anunt de participare numarul 7808/29.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Tudorache, Tel.318.05.11, Email: [email protected], Fax: 318.05.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI, STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECT.5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va fi atribuit pentru fiecare lot in parte, si numai acelora care prezinta oferta pentru lotul complet in configuratia ce se regaseste in Anexa la Caietul de sarcini.
Pretul ofertei va fi pretul fara TVA/ lot ( in configuratia completa), pentru o luna si respectiv 8 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.1)
24641240-3-Fixatori pentru radiologie (Rev.1)
25310000-7-Filme pentru radiologii (Rev.1)
33100000-1-Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
33141200-2-Catetere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CF.ANEXEI LA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE REGASITA IN SECTIUNE GENERAL
Valoarea estimata fara TVA: 980, 093RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare constituita prin scrisoare bancara CF.ANEXEI B-garantie de buna executie constituita prin scrisoare bancara in suma fixa reprezentand 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind inexistenta starii de faliment3. Certificat eliberat D.G.F.P4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei
1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului2. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C
3. Aviz de functionare eliberat de M.S.F.
4. Autorizatia de comercializare de la producator
5. Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale+ Anexa
6. Documente emise de organisme acreditate: UNI, ISO, EN, sau TUV.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Bilantul financiarcontabilla 30 iunie 2006
2. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani Formularul nr. 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani- Formularul nr. 52. Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari, in original.
3. Prezentarea obligatorie a mostrelor de produs pentru care se depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10777/28.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2007 11:00
Locul: SUUB, SALA AMFITEATRUL MIC, ETAJ.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI REPREZENTANTII FIRMELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS , NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf.art.272, alin.1 si 2 din oug34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/3180511, Fax: 021/3180511
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2007 12:58