Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente- Antibacterieni pentru uz sistemic
Anunt de participare numarul 136524/13.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: EC.STANCULESCU CORNELIU, Tel. +40 241503525, In atentia: SERV.ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 241619260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis nr.145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 241503525, In atentia: Ec.Stanculescu Corneliu, Fax: +40 241619260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente- Antibacterieni pentru uz sistemic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic JUdetean de Urgenta Constanta , B-dul Tomis nr. 145 ?Farmacia spitalului
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractuui il constituie achizitia de medicamente- Antibacterieni pentru uz sistemic destinate derularii corespunzatoare a activitatii in cadrul unitatii.
TETRACYCLINUM 250 mg
BENZYLPENICILLINUM GK 1000000 UI
AMPICILINUM 250 mg
RIFAMPICINUM 150 mg
AMPICILINUM 250 mg inj.
AMPICILINUM 500 mg inj.
AMPICILINUM 1 g inj.
AMPICILINUM PLUS 1, 5 g
AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM1, 2 g
AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM1 g
OXACILLINUM 250 mg
OXACILLINUM 500 mg
OXACILLINUM 1 g
TICARCILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM3, 2 g
PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM4, 5 g
CEFUROXIMUM 1, 5 g
GENTAMICINUM 80 mg
CEFTAZIDIMUM 1g
CEFTRIAXONUM 1 g
CEFTRIAXONUM 250 mg
CEFTIBUTENUM36 mg/ml
MEROPENEMUM1g
AMOXICILLINUM 250 mg
AMOXICILLINUM 250 mg/5ml
ERTAPENEM SODIC1g
IMIPENEMUM + CILASTATINUM500 mg
CLYNDAMICINUM 300 mg/2 ml
AMIKACINUM 500 mg/2 ml
NETILMICINUM 150 mg
CIPROFLOXACINUM250 mg
CIPROFLOXACINUM100 mg/ml-10ml
NORFLOXACINUM400 mg
VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) 1g
TEICOPLANINUM400 mg
LINEZOLID2mg/ml-300ml
CEFOPERAZONUM 1g
LEVOFLOXACINUM5mg/ml-100ml
AZITHROMYCINUM 500 mg
AZITHROMYCINUM 125mg
AZITHROMYCINUM 200 MG/5ML
VORICONAZOLUM 200 MG
MOXIFLOXACINUM 400 mg/250ml
CLARITHROMYCINUM 500 mg
METRONIDAZOLUM A - 200 ml
METRONIDAZOLUM B - 200 ml
METRONIDAZOL 250 MG
CEFIXIMUM 200 MG
LEVOFLOXACINUM 500 MG
MOXIFLOXACINUM 400 MG
VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) 500 mg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 TETRACYCLINUM 250 mg cps. 3000
2 BENZYLPENICILLINUM GK 1000000 UI fl 24000
3 AMPICILINUM 250 mg cps. 6000
4 RIFAMPICINUM 150 mg cps. 2000
5 AMPICILINUM 250 mg inj. fl 12000
6 AMPICILINUM 500 mg inj. fl 12000
7 AMPICILINUM 1 g inj. fl 120000
8 AMPICILINUM PLUS 1, 5 g fl 1200
9 AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM1, 2 g fl 12000
10 AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM1 g cps. 6000
11 OXACILLINUM 250 mg cps. 2000
12 OXACILLINUM 500 mg fl 1200
13 OXACILLINUM 1 g fl 2400
14 TICARCILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM3, 2 g fl 3600
15 PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM4, 5 g fl 1800
16 CEFUROXIMUM 1, 5 g fl 2400
17 GENTAMICINUM 80 mg fl 108000
18 CEFTAZIDIMUM 1g fl 12000
19 CEFTRIAXONUM 1 g fl 108000
20 CEFTRIAXONUM 250 mg fl 6000
21 CEFTIBUTENUM36 mg/ml fl 240
22 MEROPENEMUM1g fl 5000
23 AMOXICILLINUM 250 mg cps. 5000
24 AMOXICILLINUM 250 mg/5ml fl 600
25 ERTAPENEM SODIC1g fl 600
26 IMIPENEMUM + CILASTATINUM500 mg fl 4800
27 CLYNDAMICINUM 300 mg/2 ml fl 1200
28 AMIKACINUM 500 mg/2 ml fl 3600
29 NETILMICINUM 150 mg fl 600
30 CIPROFLOXACINUM250 mg cps. 18000
31 CIPROFLOXACINUM100 mg/ml-10ml fiola 48000
32 NORFLOXACINUM400 mg cps. 3000
33 VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) 1g fl 1200
34 TEICOPLANINUM400 mg fl 240
35 LINEZOLID2mg/ml-300ml fl 120
36 CEFOPERAZONUM 1g fl 18000
37 LEVOFLOXACINUM5mg/ml-100ml fl 240
38 AZITHROMYCINUM 500 mg fl 360
39 AZITHROMYCINUM 125mg cpr. 600
40 AZITHROMYCINUM 200 MG/5ML fl 1200
41 VORICONAZOLUM 200 MG fl 80
42 MOXIFLOXACINUM 400 mg/250ml fl 600
43 CLARITHROMYCINUM 500 mg fl 360
44 METRONIDAZOLUM A - 200 ml fl 1000
45 METRONIDAZOLUM B - 200 ml fl 1000
46 METRONIDAZOL 250 MG cpr. 3600
47 CEFIXIMUM 200 MG cps. 6000
48 LEVOFLOXACINUM 500 MG cpr. 3600
49 MOXIFLOXACINUM 400 MG cpr. 3600
50 VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) 500 mg flac 1200
Valoarea estimata fara TVA: 3, 019, 391.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru a beneficia cu reducerea cu 50% din garantia de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM . Cuantumul grantiei de participare este de : Lot.1-13.8lei; lot.2-1104lei; Lot.3-26.4 lei; Lot.4-11.2 lei; Lot.5-350.4 lei; Lot.6-386.4 lei; Lot.7-3504 lei; Lot.8-304.08 lei; Lot.9-1144.8; Lot.10-120 lei; Lot.11-10.4 lei; Lot.12-59.04 lei; lot.13-189.12 lei;Lot.14-1530.72 lei;Lot.15-2078.64 lei; Lot.16-545.28 lei; Lot.17-1512 lei; Lot.18-1281.6 lei; Lot.19-19936.8 lei; Lot.20-657.6 lei; Lot.21-160.32 lei;Lot 22-7284 lei;Lot.23-23 lei; Lot.24-43.32 lei; lot.25-1798.68 lei; Lot.26-2816.64 lei; Lot.27-102 lei; lot.28-370.8 lei; Lot.29-170.04 lei; Lot.30-172.8 lei;Lot. 31-2380.8 lei; Lot.32-34.8 lei;Lot.33-1165.44 lei; lot.34-567.16 lei; Lot.35-384.76 lei ; Lot.36-2534.4 lei; Lot.37-181.39 lei; Lot.38-190.72 lei; Lot.39-37.44 lei;Lot.40-290.4 lei; lot.41-732.91 lei; Lot.42-1487.28 lei; Lot.43-296.06 lei; Lot.44-134.8 lei; Lot.45-131.8 lei;Lot.46-13.68 lei;Lot.47-318 lei;Lot.48-265.68 lei;Lot.49-949.68 lei, Lot.50-582.72 lei. Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) din HG 925/2006.Contul pentru constituirea garantiei de participare: RO64TREZ2315006XXX016691;Dovada garantiei de participare se introduce in plin separat, marcat corespunzator , prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 autoritatea contractanta va retine urmatoarele sume din garantia de participare pentru loturile mentionate mai jos, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata, respectiv ;Ptr. Lotul 7-1752 lei; Lotul 14-765.36 lei;Lotul 15-1039.32 lei;Lotul 17-756 lei;Lotul 18-640.8 lei; Lotul 19-4776.83 lei;Lotul 22-3642 lei;Lotul 25-899.34 lei;Lotul 26-1408.32 lei; Lotul 31-1190.4 lei;Lotul 36-1267.2 lei; Lotul 42-743.64 lei Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau2, 5 % pentru IMM;Garantia de buna executiese va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancarasau retinerisuccesive dinsumele datorate pentru facturipartiale. Inacest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitateatrezorerieistatuluidin cadrul organuluifiscalcompetentin administrareaacestuia , cont disponibil distinct la dispozitiaAutoritatii contractanteconformHG1045/2011 ;Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare la licitatia electronica ca o etapa finala a licitatiei deschise se va transmite catre toti ofertantii care ale caror oferte sunt declarate admisibile.Invitatia va contine data si momentul de start al licitatiei electronice.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi. Dupa incheierea rundei de licitatie electronica, se solicita operatorului economic aflat pe primul loc in clasamentul SEAP sa transmita autoritatii contractante, in urmatoarea zi lucratoare de la incheierea rundei de licitatie electronica, Formularul de oferta semnat si stampilat, in original, completat cu pretul transmis in cadrul rundei de licitatie electronica si in cadrul rundei de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 11:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN CONSTANTA, SALA DE CONSILIU de langa REGISTRATURA SPITALULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic ce a depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa licitatia electronica exista 2 sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc care oferapreturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta , Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Tomis nr.145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel. +40 241503427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 15:46