Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 88208/07.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala: BD. FERDINAND I NR. 50, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA ZAMFIR, Tel.2523334, 2522692, Email: [email protected], Fax: 2522829, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Urgenta Prof. Dr. Dimitrie Gerota Bucuresti Bd. Ferdinand I nr. 50 sector 2
Codul NUTS: RO3 - Macroregiunea trei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spitalul isi propune sa achizitioneze medicamente de uz uman conform urmatoarelor coduri CPV 33141550-0, 33611000-6, 33617000-8, 33622100-7, 33622300-9, 33622600-2, 33622700-3, 33651100-9, 33651510-6, 33670000-7, 33673000-8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
95 de loturi conform anexei B
Valoarea estimata fara TVA: 141, 545.27RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru primele 4 luni ale anului 2010 se pot incheia acte aditionale
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Se solicita dupa incheierea contractului garantie de buna executie in cuantul de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CASAOPSNAJ si bugetul de stat.Prin OP la Trezorerie in termen de 90 de zile de la livrarea produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in vederea incheierii contractelor conform prevederilor OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul general consolidat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale5. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
6. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
7. Cont la Trezoreria statului conform prevederilor O.G. nr.146/2002 aprobata, modificata si completata de Legea nr.201/2003, privind plata produselor.
8. Prezentarea unui certificat emis de catre autoritatea competenta sau a unei declaratii pe proprie raspundere autentificata in fata unui notar din care sa rezulte care este obiectul de activitate al operatorului economic si faptul ca este inregistrat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la data de 30.06.2009, vizat de organul competent, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor (autorizatie de dealer pentru fiecare medicament ofertat cuprinsa intr-un tabelcu firmele de la care au obtinut autorizatii), eliberata de producator sau importator autorizatal medicamentului ofertat, in original sau copie legalizata, tradusa in limba romana de catre un traducator autorizat.2.Dovada ca au implement un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele in vigoare - ISO9001 sau documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii.Toate documentele solicitate trebuie sa fie in termen legal de valabilitate.
3.Autorizatiede punere pe piata eliberata de Agentia Nationalaa MedicamentuluisauCertificat de inregistare eliberatde Ministerul Sanatatii Publicedin caresa rezultecele trei parti integrante:
- Rezultatul caracteristicilor produsului;
- Prospectul
- Informatii privind etichetarea .
Toate documentelesolicitate trebuie safie in termen legal de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile privind organizarea licitatiei electronice sunt mentionate in documentatia de atribuire anexata prezentului anunt de participare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 10:00
Locul: Spitalul de Urgenta Prof. Dr. Dimitrie Gerota Bd. Ferdinand I nr. 50 sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertatnt are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor printr-o imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice si juridic
Adresa postala: Bd. Ferdinand I nr. 50, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Tel.021.252.26.92, Email: [email protected], Fax: 021.252.28.29
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 14:46