Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 83009/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M 02460
Adresa postala: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU MITEA, Tel.0269-211209/165, In atentia: Farm. Frigioiu Nicolai, Email: [email protected], Fax: 0269-210577, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante - Sectia Farmacie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica medicamente pentru perioada august - decembrie 2009, cu posibilitatea prelungirii duratei contractului pentru primele 4 luni ale anului 2010, prin act aditional, in conformitate cu art. 6, alin. 3 din H.G. 925/2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33610000-9 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33622400-0-Vasoprotectoare (Rev.2)
33651300-1-Antimicobacteriacee (Rev.2)
33692210-2-Solutii pentru nutritie parenterala (Rev.2)
33692400-1-Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexa nr. 1 la documentatia de atribuire. Cantitatea de produse poate fi diminuata in functie de necesar si fondurile alocate prin bugetul unitatii cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata totala achizitie este de 375518 RON respectiv: pe anul 2009 = 288860 RON, iar pentru 4 luni ale anului 2010 (Anexa nr. 2 la documentatia de atribuire) = 86658 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 375, 518RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire durata contract pentru primele 4 luni an 2010 - Anexa nr. 2 la documentatie.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.08.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 1% din valoarea fiecarui lot. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - fonduri CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 si 45 din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Sectiunea a IV-a, Formulare) documentul se prezinta in original.
2.Angajamentul de confidentialitate (Sectiunea a IV-a, Formulare) - documentul se prezinta in original.
3. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - documentul se prezinta in copie.
4. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al candidatului este producerea/comercializarea de produse farmaceutice - documentul se prezinta in copie.
5. Certificat de atestare fiscala care atesta indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat. (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara) - documentul se prezinta in original sau copie legalizata la un birou notarial, si in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
6. Certificat de atestare fiscala care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale. (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara) - documentul se prezinta in original sau copie legalizata la un birou notarial, si in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Sectiunea a IV-a, Formulare) - documentul se prezinta in original.
2. Cifra de afaceri pe anii 2006 a 2008 din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat, ca cerinta minima, o cifra de afaceri globala in valoare de minim 500.000 lei (Sectiunea a IV-a, Formulare) - documentul se prezinta in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara pe anii 2006 a 2008 (Sectiunea a IV-a, Formulare) - documentul se prezinta in original.
2. Autorizare pentru livrarea produselor (autorizatie de dealer) eliberata de producator, prin care acesta autorizeaza candidatul sa furnizeze produsele ce fac obiectul contractului. In cazul in care candidatul este autorizat de un dealer, acesta, la randul sau, trebuie sa fie autorizat de producator - documentul se prezinta in copie si in termen de valabilitate.
3. Autorizatiile de punere pe piata, aprobate de Agentia Nationala a Medicamentului, pentru toate produsele ofertate. documentul/documentele se prezinta in copie si in termen de valabilitate. Pentru acele medicamente aflate in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente (in copie) eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare si pot fi comercializate pana la eliberarea unei noi autorizatii.
4. Declaratie privind pregatirea profesionala si calificarea persoanei/persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului de furnizare. Declaratia va cuprinde numele persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare, pregatirea profesionala/calificarea sa/lor, modalitate de contact (adresa, telefon, fax, e-mail) - documentul se prezinta in original.
5. Declaratie privind locatia de corespondenta (adresa, telefon, fax, e-mail), in vederea eficientei privind transmiterea/primirea corespondentei (clarificari licitatie, comunicare rezultat licitatie, expediere contract de furnizare, daca este cazul, pentru semnare, comenzi de livrare, etc.) - documentul se prezinta in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2528 din 16.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 18:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - sala de conferinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare.Termen de evaluare oferte (indeplinire criterii de calificare) - estimativ pana la 18.08.2009.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform documentatie de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02460 (Consilier juridic Globasu Constantin)
Adresa postala: B-dul. Victoriei Nr. 42-46, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/211209, Email: [email protected], Fax: 0269/210577
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2009 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer