Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 102180/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala:  BD. FERDINAND I NR. 50, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021392, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHITA ZAMFIR, Tel. 2523334, 2522692, Email:  [email protected], Fax:  2522829, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Urgenta al M.A.I. Prof. Dr. Dimitrie Gerota, B-dul Ferdinand I nr. 50 sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE COD CPV 33141540-7, 33141550-0, 33610000-9, 33611000-6, 33612000-3, 33613000-0, 33614000-7, 33615000-4, 33615100-5, 33617000-8, 33621100-0, 33621200-1, 33621300-2, 33621400-3, 33622000-6, 33622100-7, 33622200-8, 33622300-9, 33622600-2, 33622700-3, 33622800-4, 33631100-3, 33631400-6, 33632100-0, 33632200-1, 33642200-4, 33651100-9, 33651200-0, 33651400-2, 33651510-6, 33661100-2, 33661200-3, 33661500-6, 33661600-7, 33661700-8, 33670000-8, 33673000-8, 33674000-5, 33675000-2, 33692210-2, 33692500-2, 33692510-5, 33693000-4, 33696800-3, 33616000-1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
211 loturi. Conform anexei la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 454, 922.49RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru primele luni ale anului 2011 se pot incheia acte aditionale
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare.Se solicita dupa incheierea contractului, garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri: CASAOPSNAJ, Bugetul de stat si Fonduri pe Program TBC.Plata: Prin ordin de plata la trezorerie in termen de maxim 180 zile de la data livrarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in vederea incheierii contractelor conform prevederilor OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
3. Certificatul de inregistrare eliberat de O.N.R.C. valabil la data deschiderii ofertelor semnat si stampilat conform cu originalul;4. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in originalsau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii;5. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catreBugetul general consolidat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte ca ofertantul are obligatiile achitate ? in original sau copie legalizata, in termen legal de valabilitate.6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de Primaria Locala din care sa rezulte ca ofertantul are obligatiile achitate ? in original sau copie legalizata, intermen legal de valabilitate7. Cont la Trezoreria statului conform prevederilor O.G. nr.146/2002 aprobata, modificata si completata de Legea nr.201/2003, privind plata produselor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Rezultatul exercitiului financiar la data de 31.12.2009, vizat de organul competent, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2.Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie pentru livrarea produselor (autorizatie de dealer pentru fiecare medicament ofertat cuprinsa intr-un tabelcu firmele de la care au obtinut autorizatii), eliberata de producator sau importator autorizatal medicamentului ofertat , tradusa in limba romana de catre un traducator autorizat.2. Dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele in vigoare - ISO9001 sau documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii.3. Autorizatiede punere pe piata eliberata de Agentia Nationalaa Medicamentuluisaucertificat de inregistare eliberateeliberatede Ministerul Sanatatii Publice4. Autorizatia pentru activitatea de distributie angro de medicamente eliberata de Ministerul Sanatatii Publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr runde: 1.Durata runde: 1 zi.Elem ofertei: pretulOfertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 10:00
Locul: Spitalul de Urgenta Prof. Dr. Dimitrie Gerota B-dul Ferdinand I nr. 50, sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor printr-o persoana imputernicita
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Juridic
Adresa postala:  B-dul Ferdinand I nr. 50 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021392, Romania, Tel. 021.252.26.92, Fax:  021.252.28.29
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer