Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 80659/22.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M 02460
Adresa postala: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU MITEA, Tel.0269-211209/165, In atentia: Farm. Frigioiu Nicolai, Email: [email protected], Fax: 0269-210577, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante - Sectia Farmacie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica medicamente pentru perioada iulie - decembrie 2009, cu posibilitatea prelungirii duratei contractului pentru primele 4 luni ale anului 2010, prin act aditional, in conformitate cu art. 6, alin. 3 din H.G. 925/2006.
Valoarea estimata a achizitiei cuprinde si cantitatile ce urmeaza a fi achizitionate in primele 4 luni ale anului 2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33610000-9 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33622400-0-Vasoprotectoare (Rev.2)
33651300-1-Antimicobacteriacee (Rev.2)
33692210-2-Solutii pentru nutritie parenterala (Rev.2)
33692400-1-Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexa nr. 1 la documentatia de atribuire. OFERTA SE DEPUNE OBLIGATORIU PE CANTITATEA MAXIMA IAR CONTRACTUL DE FURNIZARE SE INCHEIE PE CANTITATEA MINIMA.
Suplimentarea pana la cantitatea maxima se face pentru primele 4 luni ale anului 2010, prin act aditional. Aceasta suplimentare este conditionata de existenta fondurilor alocate prin bugetul unitatii cu aceasta destinatie si de mentinerea pretului de catre furnizor.
Valoarea estimata pentru anul 2009 este de 288.860 RON, iar pentru 4 luni 2010 este de 86.658 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 375, 518RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1% din valoarea fiecarui lot. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - fonduri din contractele incheiate cu CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 si 45 din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct. C.1 si C. 2 din documentatia de atribuire:
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 precum si angajamentul de confidentialitate.
2. Certificat de atestare fiscala care atesta indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, aflat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara).
3. Certificat de atestare fiscala care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, aflat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara).
4. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
5. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul detine ca obiect de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct. C.3 din documentatia de atribuire:
1. Fisa de informatii generale.
2. Cifra de afaceri pe anii 2006 a 2008 din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat, ca cerinta minima obligatorie, o cifra de afaceri globala in valoare de minim 500.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct. C.4 din documentatia de atribuire:
1. 1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara pe anii 2006 a 2008.
2. Autorizare pentru livrarea produselor (autorizatie de dealer) eliberata de producator, prin care acesta autorizeaza ofertantul sa furnizeze produsele ce fac obiectul contractului.
3. Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea autorizatiilor de punere pe piata, aprobate de ANM, pentru toate produsele ofertate. In situatia in care autoritatea contractanta solicita una sau mai multe APP-uri, ofertantul este obligat sa o/le prezinte in termen de maxim o zi de la solicitare.
4. Studii de bioechivalenta pentru toate produsele ofertate.5. Declaratie privind pregatirea profesionala si calificarea persoanei/persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului de furnizare (nume si punct de contact).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr.A2063 din 15.06.2009.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 18:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL APARARII - U.M 02460 (Consilier juridic Globasu Constantin)
Adresa postala: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/211209, Email: [email protected], Fax: 0269/210577
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer