Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 79038/03.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala: BD. FERDINAND I NR. 50, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA ZAMFIR, Tel.2523334, 2522692, Email: [email protected], Fax: 2522829, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Urgenta , ,Prof.Dr. Dimitrie Gerota , B-dul FerdinandI , nr.50, sector 2 , Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spitalul isi propune sa achizitionezemedicamente de uz uman conform urmatoarelor coduri C
PV 33141540-7, 33141550-0, 336100009,
33611000-6, 33612000-3, 33614000-7, 33615100-5, 33616000-1, 33617000-8, 33621000-9, 33621100-0, 33621300-2, 33621400-3,
33622000-6, 33622100-7, 33622200-8, 33622300-9, 33622400-0,
33622600-2, 33622700-3, 33622800-4, 33932100-0, 33632200-1,
33640000-8, 33642000-2, 33642100-3, 33642200-4, 33651100-9,
33651510-6, 33661100-2, 33661200-3, 33661500-6, 33661600-7,
33661700-8, 33670000-7, 33673000-8, 33674000-5, 33692210-2,
33692510-5, 33693000-4, 33696800-3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
215 loturi conform anexei B
Valoarea estimata fara TVA: 620, 517.3RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru primele4 luni ale anului 2010 se poate incheia acte aditionale .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de particpare.Se solicita dupa incheierea contractului , garantie de buna executie , in cuantum de 5% din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri : CASAOPSNAJPrin ordin de plata la Trezorerie in terem de 90 de zile de la data livrarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in vederea incheierii contractelor conform prevederilor OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181.
3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catreBugetul general consolidat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.
4.Certificat prCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
5.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
6.Cont la Trezoreria statului conform prevederilor O.G. nr.146/2002 aprobata, modificata si completata de Legea nr.201/2003, privind plata produselor.7. Autorizatie de punere pe piata.
8. Autorizatie de functionare
9.Prezentarea unui certificat emis de catre autoritatea competenta sau a unei declaratii pe proprie raspundere autentificata in fata unui notar din care sa rezulte care este obiectul de activitate al operatorului economic si faptul ca este inregistrattie de functionare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Rezultatul exercitiului financiar la data de 31.12.2008, vizat de organul competent, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie pentru livrarea produselor(autorizatie de dealer pentru fiecare medicament ofertat cuprinsa intr-un tabelcu firmele de la care au obtinut autorizatii), eliberata de producator sau importator autorizatal medicamentului ofertat , in original sau copie legalizata , tradusa in limba romana de catre un traducator autorizat.2. Declaratie privind lista principalilor clienti din ultimii 3 ani.3. Dovada ca au implement un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele in vigoare - ISO9001 sau documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii.
4. Autorizatiede punere pe piata eliberata de Agentia Nationalaa Medicamentuluisaucertificat de inregistare eliberateeliberatede Ministerul Sanatatii Publicedin caresa rezultecele trei parti integrante: - Rezultatul caracteristicilor produsului;
- Prospectul- Informatii privind etichetarea .Toate documentelesolicitate trebuie sa fie in termen legal de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile privind organizarea licitatiei electronice sunt mentionate in documentatia de atribuire anexata la prezentul anunt de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 09:30
Locul: Spitalul de Urgenta Prof. Dr. Dimitrie Gerota, B-dul Ferdinand I , nr. 50 , sector 2 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor printr-o persoana imputernicita
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei , nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42.
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice si Juridic
Adresa postala: B-dul Ferdunand I nr. 50 , sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Tel.021.25226.92, Fax: 021.2522829
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer