Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 137520/20.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE BOLNAVI CRONICI SI GERIATRIE SF LUCA
Adresa postala: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL ACHIZITII, Tel. +40 213343010, In atentia: Lucretia Teleaga, Email: [email protected], Fax: +40 213343014, Adresa internet (URL): www.spitalulsfluca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Boli Cronice SF.LUCA, Sos.Berceni nr.12, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 897, 430RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile. Nivelul minim si maxim al cantitatii de produse ce se poate achizitiona prin acordul cadru : conform cantitatilor prevazute in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract subsecvent de furnizare medicamente. Cantitatile se regasesc in anexa B si in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692000-7 - Solutii medicamentoase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare medicamente
Valoarea estimata fara TVA: 1, 897, 430RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare se regaseste in Anexa B.Garantie de participare se constituie conf.art.86 al.1 din HG nr.925/2006, astfel: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului de Boli Cronice Sf.Luca ?formularul 4- Ordin de plata in contul spitalului : RO03TREZ7045006XXX007960, Trezorerie sector 4, Bucuresti.- virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumulprevazut in documentatia de atribuire;In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in treprinderii in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare :5% din valoarea contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie : prin scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante/instrument de garantare in favoarea autoritatii contractanteModul de restituire al garantiei de buna executie, la solicitare furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului daca autoritarea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privindparticiparea la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) ? formularul nr. 3
2. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006? formularul 1
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 ? formularul nr. B
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
4. Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat general destat, eliberat de DGFP ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;
5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ? formularul 5, se va prezenta atat de contractant cat si de tertul sustinator, subcontractant. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Adrian Constantin
Dir.Financiar Contabil - Rodica Enache
Dir.Medical ? Dr.Ana Capisizu
Birou Achizitii Publice - Tania Noata
Birou Aprovizionarea - Lucretia TeleagaFarmacist -Tania Mocanu
Consilier juridic - Ioana Suran
Certificatele mentionate la punctele 4) si 5) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in termen de valabilitate - copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;
2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in conformitate cu legislatia in vigoare, in termen de valabilitate.
3. Declaratie pe propria raspundere pentru detinerea Autorizatiei de Punere pe Piata - pentru toate produsele ofertate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale pentru activitate din ultimii 3 ani - cifra de afaceri care vizeaza activitatea financiara a operatorului economic pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2012 09:00
Locul: Sala de sedinte a Spitalului de Boli Cronice SF.LUCA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii autorizati ai firmelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata egalitatea ofertelor financiare aflate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE BOLI CRONICE SF.LUCA - compartimentul juridic
Adresa postala: Sos.Berceni nr.12, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel. +40 213343011, Fax: +40 213343014
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer