Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 146879/01.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical De Diagnostic Si Tratament Ambulatoriu "Dr. Nicolae Kretzulescu"
Adresa postala: Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050042, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Claudia Dumitru, Tel. +40 213111498, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213140090, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul achizitorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Produse farmaceutice in cantitatile mentionate in anexa caietului de sarcini si anexa B privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: 890, 275.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 1 % din valoarea estimata in lei fara TVA a fiecarui lot in parte - Perioada de valabilitate va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care garantia de participare va fi depusa in alta valuta, echivalenta se va face, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 1 % din valoarea minim estimata in lei fara TVA a fiecarui lot in parte. In cazul IMM cuantumul gar.de de participare, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004. Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de participare se aplica numai in cazul in care asoc.este alcat. exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.In cazul in care operatorul economic oferteaza pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi insotita de un centralizator care va evidentia urmatoarele: 1. Nr crt. lot2. Denumire produs3. Suma garantie participare4. Total sume garantii participareNr. cont Garantii ? RO 04 TREZ 7055 005 XXX 000 170 ? deschis la Trezoreria sectorului 5 Bucuresti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si casa de asigurari de sanatate OPSNAJ si transferuri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular ( formular nr. 6).- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: =Tudorache BogdanCernaianu CarmenAvram CristinaGhitescu DanielaDumitru Aurelia ClaudiaJoita VirgilMiclea CatalinTrandafir GabrielaMateescu AlexandruUrsache MonicaIn acest sens se va completa formularul nr. 7.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ( formular nr. 2).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3)Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele : original/copie lelalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, conform prevederilor art 5 alin(3) din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Certificat constatator, emis de ONRC , din care sa rezulte ca obiectulde activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Autorizatie de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului- conf. Legii 95/2006 cap.3 titlul 17. In acest sens, se va prezenta declaratie pe propria raspundere sub forma de tabel in care se va mentiona lotul pentru care se depune oferta , nr. si data Autorizatiei de punere pe piata.
Documentele din aceasta sectiune se pot depune in oricare din formele : original/copie lelalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul procesului de reofertare: pretul ofertat pentru fiecare lot, in lei fara TVA. b)Se va organiza procedura de licitatie electronica ca etapa finala. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una). Durata unei runde: 1 (una) zi, (24 ore). Daca dupa incheierea rundei de reofertare, pe primul loc se regasesc oferte la egalitate de pret, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret ce va fi prezentata in plic inchis la sediul acesteia. Daca si dupa aceasta etapa, ofertele in cauza se regasesc la egalitate de preturi, autoritatea contractanta va solicita noi oferte de pret in plic inchis, in etape succesive, pana la ramanerea unui singur operator economic pe locul 1. Informatii suplimentare privind conectarea, inregistrarea la adresa: http: //www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2013 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, etaj I cam. 126.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentanti din partea UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Venituri proprii si casa de asigurari de sanatate OPSNAJ si transferuri de la bugetul de stat. - Daca dupa etapa finala de licitatie electronica se constata ca OFERTELE CLASATE PE PRIMUL LOC au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.M.D.T.A. Dr. Nicolae Kretzulescu
Adresa postala: Adresa postala: str. Mihai Voda nr.17, sector.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050042, Romania, Tel. +40 213111498, Fax: +40 213140090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 10:04