Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 147543/28.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE ELISABETA DOAMNA
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 290, Localitatea: Galati, Cod postal: 800179, Romania, Punct(e) de contact: comp. juridic, Tel. +40 236479401, In atentia: Rotaru Mia, Email: [email protected], Fax: +40 236470741, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.TRAIAN NR. 290 GALATI
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE 36 LOTURI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE 36 LOTURI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI. VALOAREA ESTIMATA MINIMA ESTE VALOAREA IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 130, 398.5 si 174, 715.95RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTR. PANA LA 31.12.2013 CU POSIB. PREL.CU 4 LUNI IN 2014 CONF. ART.6 ALIN.3 DIN HG 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum GP conf. celor stipulate la fiecare lot anexa B GP se va constitui numai pentru lot la care se participaIn cuantum de 1% din val. estim. fara TVASe va depune scanat inSEAP si central. pe loturi a GP. GP se const.conf. art. 86 alin 1 din HG 925/2012.CF 3264511 Cont AC RO34TREZ3065006XXX010835 deschis la Trez Galati Per. de valab. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei conf. Art. 43^1 din OUG 34/2006 conf art 278^1 din OUG 34/2006 Se va depune scanat in SEAP.Echivalentul GP din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participareprintr-un instr. de garantare emis in cond.legiide o sc. bancara ori de o sc de asig, care se va posta in SEAPsi va fi prez., la sediul AC, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atrib, de catre toti operatorii ec, panaladata limita de depunere ofertelor. Instr.de garantare va trebui sa faca referire expresa la licitatia privind achizitionarea de Psiholeptice, per. de val. a garantiei trebuind sa fie cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 60 de zile.GP va fi executata de catre AC : a)castigatorul licitatiei refuza sa semneze contr. b)daca ofertantul isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia c) ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din GP sumele prevazute in rap. cu val. Estim. a contr - GP constituita de ofertantul necastigator se restituie dupa semnarea contr. de achizitie publica cu ofertantul castigator dar nu mai tarziu de 3 zilelucratoare de la data expirarii per. de valab. a ofertei.GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC dupa semnarea contractului de achizitie publica Toate documentele solicitate se depun in SEAP in format electronic semnatcu semnatura electronica pana la data limita de depunere a ofertelor - deoarece este procedura ONLINE. Garantie de buna executie cf.art.86 alin.(2) ? (4) din HG 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului-fara TVA, iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va realiza: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea Autoritatii Contractanteconform modelului indicat in Formular M, constituita - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925.-in cont RO34TREZ3065006XXX010835 deschis la Trezoreria Galati.Garantia de buna executie devine anexa la contract- cf.art. 90 HG 925/2006- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata conform formularului A din Sectiunea formulare
Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 -
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata conform formularului B din Sectiunea formulare
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu Formularul O din Sectiunea formulare
Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire sunt: Manager- ec. Sandu Doina Zizi, director medical-dr. Drasovean Mariana Gabriela, director fin-cont. ec. Mitrea Gabriela Tatiana
Membrii comisiei de evaluare: jurist Rotaru Mia, sing. Carastoian Georgeta, ref.Daju Violeta, as. farmacie. Diamandopol Alina, as. farmacie Datcu Loredana.
Se solicita completarea formularul T din sectiunea Formulare
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul D; Certificat constatator ( copie marcata conform cu originalul) emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa
prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Autorizata de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale. Act normativ: Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII ?Medicamentul? si OMS 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, valabila la data limita a depunerii ofertelor
( copie marcata conform cu originalul)Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe Piata, valabila la data limita a depunerii ofertelor, pentru produsul ofertat - Act normativ: Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII "Medicamentul?, art. 700, si OMS 895/2006 - pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in S.E.A.P. si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem; in caz contrar, conform prevederilor din H.G. 1660 / 2006cu modificarile si completarile ulterioare, oferta depusa nu va putea fi luata in considerare.- elementul ofertei care face obiectul procesului de reofertare: pretul cel mai scazut.- numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una) runda.- durata unei runde: 1 (una) zi.- notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta : Da ¦Nu ?Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: Da ¦Nu ?- dupa incheierea rundei de reofertare, ofertantii vor depune la registratura autoritatii contractante, in termen de 24 ore, un nou formular de oferta completat cu noua valoare rezultata in urma procesului de reofertare electronica. In cazul nedepunerii in termenul solicitat a acestor documente, oferta respectiva va fi considerata neconforma, in conformitate cu art. 36 alin (2) lit. a) din HG 925 / 2006 - actualizata -pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica cu modificarile si completarile ulterioare, din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre op. ec. de doc. care contin noi preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC AL SPITALULUI DE PSIHIATRIE ELISABETA DOAMNA
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 290, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800179, Romania, Tel. +40 236479401, Fax: +40 236470741
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2013 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer