Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 148696/25.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE BOLNAVI CRONICI SI GERIATRIE SF LUCA
Adresa postala: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL ACHIZITII, Tel. +40 213343014, In atentia: Lucretia Teleaga, Email: [email protected], Fax: +40 0213343014, Adresa internet (URL): www.spitalulsfluca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SOS.BERCENI NR.12, SECTOR 4, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 005, 754RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: autorit.contractanta va incheia contr. subsecvente functie de necesitati lunar sau trimestrial. Cant. estimata minim., cant.estimata max. ale acordului cadru si cant. estimata minim. si cant.estimata max. care ar putea face obiectul unui singur contr.subsecvent din cele care urmeaza a fi atrib. pe durata acordului cadru se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare medicamente
Valoarea estimata fara TVA: 3, 005, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare se regaseste in Anexa B. Garantia de participare se constituie conf.art.86 al.1 din HG nr.925/2006: Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului de Boli Cronice Sf.Luca - formularul 4. Ordin de plata in contul spitalului : RO03TREZ7045006xxx007960, Trezoreria sector 4, Bucuresti - in numerar prin depunere la casieria spitalului, virament bancar sau un instr.de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in cuantumul prevazut in documentatia de atribuire. Conform legii 346/2004, intrep.mici si mijlociibeneficiaza de reduceri cu 50%. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Perioada de valabilit. a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, sa contina denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; sa aiba inscrisa valab.pt.care a fost constituita, sa prevada modul de excutare a platii garantiei, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia de participare in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute, vor fi respinse ca inacceptabile. Neconstituirea garantiei de participare reprezinta motiv de respingere a ofertei. Data la care se face echiv. din lei in orice valuta, este data publicarii anuntului de participare. Cursul care se va lua in calcul, va fi cursul de referinta al BNR din data publicarii anuntului de participare Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsevent de furnizare :5% din valoarea contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie : prin scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante/instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante.Modul de restituire al garantiei de buna executie, la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind participarea la lcitiatie cu oferta independenta - conform Ordinului ANRAMP nr.314 din 12 octombrie 2010 - formularul nr.3
2. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006 - formularul 1. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
3.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 - formularul B. Inacadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat general de stat, eliberat de DGFP - copie semnata si stampilata de reprezentantullegal cu mentiunea "Conform cu originalul"
5. Certificat de atestare fiscla privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "Conform cu originalul"
6.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formularul 5, se va prezenta atat de contractant, cat si de tertul susutinator, subcontractant. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Adrian Constantin, Director financiar contabil: -Ec.Enache Rodica, Director Medical : Dr. Capisizu Ana, Birou Achizitii Publice : Noata Tania
Birou Aprovizionare : Lucretia Teleaga
Farmacist ? Tania Mocanu
Op.calc.-Daniela David
Certificatele mentionate la punctele 4 si 5 trebuie sa prezinte informatii din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam ca operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere conf.art.11 al.4 din HG 925/2006 in cazul in care procedurile de emitere a certificatelor nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului comertului in baza Legii nr.26/1990, , informatiile cuprinse in certificatul constatator trbuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor in termen de valabilitate - copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "Conform cu originalul".2. Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii valabila la data limita a depunerii ofertelor, care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente ?en gros? conf, art.187, 188 din OUG 34/2006. Actul normativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.-Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?3. Autorizatie de punere pe piata de la ANM in conformitate cu Legea 95 din 14.04.2006 privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie. Copie xerox certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Se accepta declaratia pe propria raspundere privind detinerea autorizatiilor de punere pe piata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2014 14:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2014 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2014 09:00
Locul: Sala de sedinte a spitalului SF.LUCA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o noua propunere financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE BOLI CRONICE SF.LUCA
Adresa postala: Sos.berceni nr.12, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041915, Romania, Tel. +40 213343010, Fax: +40 213343014, Adresa internet (URL): www.spitalulsfluca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2013 12:36