Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 54826/07.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Vasiluta, Tel.0251 461003, Email: [email protected], Fax: 0251 461003, Adresa internet (URL): http: //www.vbabes-cv.ro/, Adresa profilului cumparatorului: https: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica - spital clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie "victor Babes" Craiova,
Calea Bucuresti Nr 126
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare medicamente pentru tratamentul bolnavilor internati in spital cu specific infectios si TBC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451100-1 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.1)
24432100-2-Antiinflamatoare si antireumatismale (Rev.1)
24451600-6-Vaccinuri (Rev.1)
24492400-3-Solutii pentru perfuzii (Rev.1)
24492500-4-Solutii injectabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt(prezentare in Anexa B-LOTURI)
Valoarea estimata fara TVA: intre 611, 148 si 1, 682, 374RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile pot fi diminuate la contractare sausuplimentate pana la cantitatea maxima specificata
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 10 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie particip/Lot: 122789 lei, 1282130 lei, 145701 lei, 1471280 lei, 157920 lei, 159498 lei, 162523 lei, 172775 lei, 185413 lei, 257484 lei, 277756 lei;GARANTIE BUNA EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN BUGETUL ASIGURARILOR SOCIALE DE SANATATEPLATA LA 180 ZILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pe baza de contract legalizatconform art 44 alin 2)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea; Documente care demonstreaza neincadrarea in sit prevazute la art 181; certificate taxe locale, certificat taxe bugetul general consolidat; certificat constatator eliberat de registrul comertului; certificat de inregistrare; autorizatie eliberata de MS pentru distributie/productie in domeniu;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;(denumire, cod fiscal, adresa/sediu, tel/fax, e-mail, date certificat de inmatriculare, obiect de activitate, filiale, sucursale, principala piata a afacerilor, cifra de afaceri/3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani insotite de recomandari din care sa reiasa modul de indeplinire a respectivului contract
obligatoriu nominalizarea unui responsabil cu derularea contractului, precum si a datelor ce permit contactul cu acesta (telefon fix, telefon mobil, e-mail)Lista cu personalul angajat si mijloace de transport disponibile pentru livrarea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5274/29.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 10:30
Locul: Spitalul Clinic de BI si PNF Victor Babes Craiova Calea Bucuresti nr 126 - AULA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de operatorii economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Anunt de intentie - Nr 10386 din 12.02.2008 - publicat in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv Aprovizionare Achizitii Publice
Adresa postala: calea Bucurestinr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Tel.0251461003, Fax: 0251461003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2008 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer