Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 50381/23.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M 02460
Adresa postala: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU MITEA, Tel.0269-211209/165, In atentia: Frigioiu Nicolai, Email: [email protected], Fax: 0269-210577, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Militar de Urgenta Sibiu - Sectia Farmacie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica medicamente pentru perioada iunie - decembrie 2008, cu posibilitatea prelungirii duratei contractului pentru primele patru luni ale anului 2009 (cu act aditional) - in conformitate cu H.G. 925/2006, art. 6, alin. 3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexa nr. 1 din documentatia de atribuire.
Cantitatea necesara ptr. 2008 - valoare estimata 910042 RON, fara T.V.A.
Cantitatea necesara ptr. primele 4 luni ale anului 2009 - valoare estimata 274439 RON, fara T.V.A. (numai daca exista necesitate si fonduri alocate).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 184, 481RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 13650 RON; Garantie de buna executie: 10% din valoarea, fara T.V.A., a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: fonduri de la CASAOPSNAJ si fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta candidatura comuna in conditiile art. 44 si 45 din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea - conform documentatie de atribuire.
2. Certificat de atestare fiscala - actual si original.
3. Certificat privind plata contributiilor sociale pentru persoane juridice - actual si original.
4. Certificat de inregistrare emis de Oficiul registrului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - conform documentatie de atribuire.
2. Fisa/fise privind experienta similara pe anii 2005 - 2007 - conform documentatie de atribuire.
3. Cifra de afaceripe anii 2005 - 2007 - conform documentatie de atribuire.
4. Lista principalelor livrari de produse efectuate pe anii 2005 - 2007 - conform documentatie de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Toate documentele sunt obligatorii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea autorizarilor de livrare a produselor ofertate - conform documentatie de atribuire.
2. Declaratie referitoare la dotarea cu echipamente mijloace de transport si alte mijloace fixe.
3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si cadrelor de conducere.
4. Declaratie privind pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si al persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului de furnizare.
5. Certificatul emis de Ministerul Sanatatii ptr. certificarea dreptului de comercializare a produselor.
6. Autorizatia de dealer (obligatoriu, daca este cazul).
7. Mostre - numai la solicitare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Toate documentele sunt obligatorii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. A1278 din 03.04.2008.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2008 11:00
Locul: Sala de conferinte a Spitalului Militar de Urgenta Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform documentatie de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada I.C. Bratianu, nr. 1., Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stada Stavropoleos, nr. 6, sector3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se trimit la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de pregatire pentru comunicatii si informatica (Consilier juridic Mr. Andrei Lucian)
Adresa postala: Stada G-ral Vasile Milea, nr. 3-5., Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550325, Romania, Tel.0269/233395, Fax: 0269/233842
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 07:53