Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 32296/14.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Vasiluta, Tel.0251 461003, Email: [email protected], Fax: 0251 461003, Adresa internet (URL): http: //www.vbabes-cv.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica - spital clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Victor Babes Craiova, Str Calea Bucuresti Nr 126, CP 200515, farmacia unitatii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare de medicamente din codul CPV 24451100-1 antibacterieni de uz sistemic; chloramphenicolum, colistinum, benzylpenicillinum, imipenemum+cilastatinum, aztreonamum, ertapenemum, caspofunginum, linezolidum, combinatii tip sulperazona, clarithromycinum.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451100-1 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie de antibacterieni pentru uz sistemic conform caietului de sarcini(documentatiei anexate)
Valoarea estimata fara TVA: intre 61, 654.58 si 123, 309.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.11.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in suma de 1296 lei;garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara tva pentru contracte mai mari de 5000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din fonduri de la Bugetul Asigurarilor Sociale de SanatatePlata se efectueaza in termen de 180 zile de la data receptiei produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere pe baza de contract legalizat - conform art 44 alin 2)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
eligibilitate: prezentare formular IV.1 incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului . Documente care demonstreaza neincadrarea ofertantului in prevederile art. 181: certificat fiscal privind impozite si taxe locale si cele de la bugetul general consolidat, eliberate de autoritatile de pe raza careia ofertantul isi are sediul(sa nu prezinte debite);. Pentru persoanele juridice straine se prezinta documente edificatoare echivalente in traducere legalizata.certificat constatator si de de inregistrare fiscala eliberat de ORC;autorizatie de la producator; autorizatie de la MS pentru activitate si de punere pe piata a produselor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale:
1. Denumirea/numele 2. C.U.I. 3. Adresa sediului central 4. Telefon Fax E-mail 5. Certificatul de inmatriculare 6. Obiectul de activitate, pe domenii 7. Birourile filialelor/sucursalelor locale 8. Principala piata a afacerilor 9. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si explicit in anul 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista contractelor prestate in ultimi trei ani; nominalizarea unui responsabil cu derularea contractuluiprecum si a datelor ce permit contactul cu acesta(telefon fix, telefon mobil, e-mail, fax); lista cu personalul angajat si mijloace de transport pentru livrarea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9890/07.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii din Calea Bucuresti Nr 126 Craiova CP 200515
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de operatorul economic care a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Aprovizionare - Achizitii Publice
Adresa postala: Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Tel.0251461003, Fax: 0251461003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer