Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 25142/27.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Tg. Mures
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Galatean, Tel.0265210900, Email: [email protected], Fax: 0265216368, Adresa internet (URL): www.cardioms.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia IBCvT Tg. Mures, str. Gh Marinescu, nr.50.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de medicamente: coduri CPV: 24410000-1, 24420000-4, 24430000-7, 24440000-0, 24450000-3, 24460000-6, 24470000-9, 24490000-5.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.1)
24420000-4-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.1)
24450000-3-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.1)
24460000-6-Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.1)
24490000-5-Diverse medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Coduri CPV: 24410000-1=19516BUC, 24420000-4=107979BUC, 24430000-7=7328BUC, 24440000-0=3314BUC, 24450000-3=16427BUC, 24460000-9=40283BUC, 24470000-9=2592BUC, 24490000-5=31903BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 887, 468.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 8874 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat pe anul 2007 al IBCvT sunt prevazute sursele de finantare care urmeaza sa fie atribuite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris.(vezi Documentatia de Atribuire).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte documentele edificatoare: - declaratie privind eligibilitatea, Formular 12A OANRMAP, 155/2006, -declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, -forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, -Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si privind indeplinirea obligatiilor exigile de plata a impozitelor si taxelor locale, -copia bilantului contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse) in ultimii 3 ani, Autorizatia de dealer, - autorizatia de punere pe piata a medicamentului, -Buletin de Analiza eliberat de Ministerul Sanatatii, - certificat de calitate ISO&CE sau alte documente similare emise de catre organisme de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Virament bancar in contul IBCvT Tg.Mures deschis la Trezoreria Tg. Mures, numar: RO43TREZ4765041XXX000420 sau la CASERIA IBCVT Tg. Mures.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 10:00
Locul: Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Tg. Mures, str.Gh. Marinescu, nr.50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor si Comisia de Evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL PE RAZA CAREIA SE AFLA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
Adresa postala: Str.Justitiei Nr.1., Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropolos Nr.6-Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNCS in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC-IBCvT Tg. Mures
Adresa postala: Str.Gh. Marinescu, Nr.50, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel.210900, Email: [email protected], Fax: 217047, Adresa internet (URL): www.cardioms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 12:06