Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 9892/18.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BISTRITA
Adresa postala: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420082, Romania, Punct(e) de contact: BALAN MARIUS CALIN, Tel.0263/218232, Email: [email protected], Fax: 0263/231108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIILE SPITALULUI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele initiale se vor incheia pana la 31 decembrie cu posibilitate de prelungire 4 luni in anul urmator, contractele se incheie cu regularitate iar livrarile se vor efectua lunar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il reprezinta medicamentele necesare pentru consumul lunar in sectii. Oferta se poate depune pentru unul, mai multe sau toate produsele prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile lunare, respectiv anuale pentru fiecare medicament sunt prevazute in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 500, 000 si 7, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2000 RON cu scrisoare de garantie sau chitanta. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este din venituri proprii. Termenul de plata pentru facturi: 180 zile de la receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere, conform modelelor anexate. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OG34/2006, precum si cei care se gasescin situatia prevazuta de art.36 lit b/1 din HG 925/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor locale si catre stat. Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii pana la 31.01.2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata pe propria rapundere. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 din OG 34/2006 si/sau care nu prezinta documentele de calificare in forma solicitata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2007 10:00
Locul: SALA DE SEDINTE. SEDIUL CENTRAL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR, CU IMPUTERNICIRE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In scopul derularii operative a procedurii de atribuire, respectiva compararii preturilor oferite, ofertantii vor prezenta propunerea financiara si tehnicasi in format electronic, pe suport de CD personalizat. CD-urile sunt puse la dispozitia oricarui operator economic, potential ofertant, in preul caietului de sarcini de catre autoritatea contractantasi vor fi transmise, la cerere, prin curier rapid cu plata la destinatie.Rugam ofertantii sa nu utilizeze alte CD-uri decat cele puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta, deoarece acestea contin formularul centralizator care corespunde cu aplicatia ce se va utiliza pentru compararea preturilor si care va fi completat in mod corespunzator de catre fiecare ofertant cu produsele oferite. In situatia in care unul sau mai multe dintre produsele prevazute in formular nu sunt oferite, rubrica respectiv se va completa cu 0. Preturile se completeaza cu maxim doua zecimale.CD- urile vor fi completate de catre ofertanti si depuse concomitent cu documentatia de licitatie, la deschiderea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 10 zile, in conditiile legii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Aleea Basmului Nr. 2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420082, Romania, Tel.0263231108, Email: [email protected], Fax: 0263231108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2007 18:43