Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 5369/16.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU CUDRICI, Tel.0262-275904, Email: [email protected], Fax: 0262-275904
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIA SPITALULUI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 000, 000 si 28, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele initiale se vor incheia pana la 31 decembrie cu posibilitate de prelungire 4 luni in anul urmator. Sunt contracte care se incheie cu regularitate iar livrarile se vor efectua lunar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il reprezinta medicamentele necesare pentru consumul lunar in sectii. Oferta se poate depune pentru unul, mai multe sau toate produsele prevazute in caietul de sarcini. Codurile CPV unde sunt incadrate toate medicamentele sunt prevazute in Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile lunare, respectiv anuale pentru fiecare medicament sunt prevazute in Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 300, 000 si 9, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :2000 RON cu scrisoare de garantie sau chitantaGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este din venituri proprii. Termenul de plata pentru facturi: 180 de zile de la receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere , conform modelelor anexate.
Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OG 34/2006 precum si cei care se gasesc in situatia prevazuta la art.36 lit b^1 din HG 925/2006.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat. Aceste certificate voratesta plata acestor datorii pana la data de 31.01.2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de functionare pentru depozitul de medicamente sau autorizatii echivalente conform Documentatiei de atribuire.
Declaratia pe propria raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru fiecare produs oferit.
Autorizatia de livrare de la producator sau importator pentru firma distribuitoare, pentrufiecare produs oferit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2007 10:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 11:00
Locul: sediul spitalului, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Primul trimestru al anului 2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta financiara se va depune si pe suport magnetic, respectiv pe CD . CD-urile sunt personalizate si vor fi puse la dispozitia ofertantilor, gratuit, de catre autoritatea contractanta. Rugam ofertantii sa se adreseze Serv. Achizitii pentru obtinerea lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021+3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL AUTORITATII CONTRACTANTE.
Adresa postala: str. G.Cosbuc nr.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Tel.0262-275100, Email: [email protected], Fax: 0262-276860
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 10 zile , in conditiile legii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice al autoritatii contractante.
Adresa postala: str. G.Cosbuc 31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Tel.0262-275904, Fax: 0262-275904
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 13:15